mary ja paskanjauhaamisen jalo taito.

Koulukaverit viime viikon keskiviikkona, kun kerroin etten ollut edes aloittanut mun tehtävän kirjoittamista..

yikesKoulukaverini kun maanantai-aamun seminaarissa kerroin, että olin kirjoittanut 32 (oikeassa formaliassa 43) sivua tekstiä:

saywhatMiltä musta tuntuu, kun olen tuottanut 32 sivua tekstiä, neljän vuorokauden aikana:

polar-bear-tiredMun aivot on IHAN muussina.. Ja siis sisältö ei ole vaan rändömeitä sanoja, jos nyt niin sattuisi luulemaan. Vaan ihan kokonaisia lauseita! Jotka liittyvät toisiinsa!

uhhuhKaksi aihetta jäljellä + keskusteluosio tuloksista ja olen valmis jättämään tämän maikalle ja nukkua viisituhatta tuntia. Tosin, meidän pitää tehdä tämä tehtävä uudestaan ensi kurssilla – tosin vaan toiselle henkilölle… Muistuttakaa mua sitten, että aloitan ajoissa! Etten vaan tee samaa virhettä.. joo ihan kun se tapahtuisi :D

2 thoughts on “mary ja paskanjauhaamisen jalo taito.

  1. Juu ihan tuttua. Esim mä oon nyt viime aikoina aikatauluttanut niin mun työt yhdelle asiakkaalle niin että kun niitä tulee yleensä kymmenen satsi, että teen yhden per päivä kun dedis on kahden viikon eli kymmenen työpäivän päästä. Tai siis en tee, koska esim tänään mun on pakko tehdä neljä (4), ja lisäksi olla 6h salilla, eli semmonen 16h työpäivä. Ja tää toistuu joka kuukausi ja joka dedis. Että miks tehdä jotain ajoissa kun viimetippakin on olemassa?

    Liked by 1 henkilö

    • Hahah voi ei! Niinku se viimetippa aiheuttaa katsos niin ihanan stressireaktion, ja mehän rakastetaan sitä fiilistä :P :D Eikö vain? :D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s