paras jalkatreeni naismuistiin

Ajattelin kertoa takuuvarman hyvän treenin, miten jalkoja ja peppua voi treenata – ja vielä erityisen halvallakin tavalla. qMelkein ilmaiseksi.

Ensinnäkin, tarkista, että ulkona on pakkasta ja pääkallokeli.

Sen jälkeen tajua, ettet voi pyöräillä töihin/yliopistolle/minne tahansa oletkaan menossa – koska tod. näk. delaat matkan varrella.

Sen jälkeen vedä naamaan kahvit ja aamupala äkkiiäkkii, koska joudut nimittäin kävelemään sinne, koska sulla ei tietenkään ole mitään hajua siitä, mikä bussi menee sinne minne olet menossa.

Ja tottakai aikaa on aivan liian vähän.

Ja laita toki ne liukkaimmat kengät päälle, koska muuten treenistä ei tule tehokasta.

Sen jälkeen lähde suurinpiirtein juosten matkaan.

Ja pidä huoli siitä, että matkaa on se reipas 4.5 km, muutamasta sadasta metristä ei oikein ole mitään hyötyä.

Katastroofin ainekset ovat kasassa…

Niin. Yritäppäs siinä sitten kävellä se etäisyys noin 40 minuutissa. Ja pysyä pystyssä. Sillä..

slippingNiin ja kävele myös takaisin kotiin sitten.

PS. Älä kuitenkaan juo liikaa kahvia ennen kun lähden liikenteeseen.. koska puolessaväliin tulee hirvee pissahätä.

PPS. Miksi. Joka. Vuosi. Sama. Juttu?

PPPS. MÄ EN PYSTY KÄVLEMÄÄN ILMAN, ETTÄ SATTUU IHAN SIKANA. YHYY.

2 thoughts on “paras jalkatreeni naismuistiin

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s