päivä 19 – 10 tavaraa, jotka mun on pakko ottaa mukaani kun lähden kotoa.

Jatketaan nyt kun sentääs vauhtiin ollaan päästy.. Siis top Top 10-Challenge ja kerrankin vähän kivempi aihe.. eli tavarat, jotka mun on pakko ottaa mukaani, kun lähden kotoa. Nyt siis oletan, että kyseessä on tyyliin työ- tai koulupäivä, eikä esmes roskien vienti, koska silloin mulla ei ole mukana mitään erityisiä tavaroita, paitsi avaimet.

laukun sisältö

Eli aloitetaan avaimilla. Aika tärkeä tavara pitää mukanaan, koska a) ovi ei mene lukkoon ilman avainta b) mä en pääse edes rappuun sisään ilman avainta – koska en muista ovikoodia.. tai siis en ikinä opi sitä ja c) kotiin ei pääse takaisin ilman avainta.

Sen lisäksi mulla on yleensä jonkinlainen laukku, tällä hetkellä joko reppu tai sitten kangaspussi – jossa pidän sitten niitä muita yhdeksää tavaraa. Ilman jonkinlaista laukkua tunnen itseni vähän alastomaksi. Ei tosin ole mukana kuvassa.

Laukussa mulla on aina safkaa. Hah. Jos mulla ei ole lounasta mukana, niin mulla on joku hedelmä. Koska välillä vaan nälkä iskee ja olen oppinut viime aikoina, että kannattaa olla valmistautunut siihen nälkään, ettei vaan saa itkupotkuraivareita liikenteessä (joo olen sellainen tyyppi, joka on kuin perseeseen ammuttu karhu, kun olen nälkäinen..) Mm… mandariini. Vai onko tuo klementiini? Tai joku muu. Samapa se.

Laukusta löytyy myös takuuvarmasti mun kalenteri ja penaali, ja penaalissa on aina joku käsirasva (yhyy tuo Body Shopin joulu-käsirasva on kohta loppu..!) ja kynsinauhavoide (Burt’s Beesin Lemon Butter Cuticle Cream on SAIRAAN hyvä! Vaikka purkki onkin vähän hankala avata. Ja sekin melkein loppu.. pakko hankkia uus!) sekä kynsiviila – JOS penaali tai kalenteri jää pois kyydistä – tunnen itseni alastomaksi taas vaihteeksi. Mulla on AINA kuitenkin kynä ja paperia, koska ei sitä tiedä, milloin tarvitsee hätäisesti kirjoittaa jotain.

Onkos tuossa nyt 8 juttua?

No sen lisäksihän mulla on aina kännykkä mukana! Ja kuulokkeet. Ja siinä olikin sitten ne 10 tavaraa, jotka mulla vaan on pakko olla mukana kun lähden ulos kämpästä.

Mitäs te roudaatte pakkomielteisesti mukananne?

PS. Mietin tässä muuten joulukalenteri-aihetta. Tuleeko mieleen jotain kivaa? Viime vuonna oli joulumusiikkia, pari vuotta sitten olin näköjään laiska eikä ollut mitään joulukalenteria ja blogin ensimmäisen vuoden aikana oli ”Kerro…” jostakin – aihe.. Eli mistä tänä vuonna? Nyt ideoita! Vai annanko teidän päättää :D Siinä tapauksessa, jättäkää 24 kpl randomia aihetta, josta mun pitää kirjoittaa.. tai en tiiä onko sittenkään hyvä idea xD

9 thoughts on “päivä 19 – 10 tavaraa, jotka mun on pakko ottaa mukaani kun lähden kotoa.

  1. Päivitysilmoitus: top 10 challenge | Mary Ihmemaassa

  2. Body Shopin käsirasvat on kyllä hyviä! Mullakin on mukana yleensä aina käsirasva, tällä hetkellä Yves Rocherin appelsiini-suklaa (tuoksuu ihan niiltä jaffa-kekseiltä, nam :D), koska hinta-laatusuhde on ihan jees.

    Avaimet, kännykkä ja kuulokkeet löytyisi munkin listalta. Noi muut jutut ei :D

    Tykkää

    • Ooh, appelsiini-suklaa O_o kuulostaa ihanalta! Pakko metsästää jostain Yves Rocherin kauppa, jotta voin testata! (Meillähän ei sitä ole täällä Örppöössä – onkohan edes missään Ruotsissa, kun ei ole vastaan tullut – eli Helsinkiin!)

      Hahah mä voisin opetella jättää vähän kamaa kotiin joskus :P

      Tykkää

  3. Hei mä oon aivan unohtanu tän koko homman! Perhana! Mut täähän on aika jees aihe, vähän niinku klassinen ”laukun sisältö” -postaus :D Pitääpä kaivella naftaliinista nämä.

    Tykkää

    • Hihii, joo no et oo ainoa, joka unohtaa tän jutun KOKO AJAN! :D Vielä ois 11 postausta jäljellä, kunnes oon maalissa. 30 päivän haaste my ass :D Pikemminkin 30 vuotta :D Joo, tosin KOKO laukun sisältö ois ollut aivan liian pitkä postaus hahha. Ja joo, kerrankin oli edes vähän kiva aihe :D Lykka till!

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s