ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 1

Hallooota! Kiva, että olen kiitos hierontakurssin kärsinyt jäätävästä migreenistä koko viikonlopun, ja eilen olin jopa 14 tuntia koulussa kaiken kaikkia, koska normaali koulu + hierontakurssi. Eli olen aika hemmetin KUOLLUT juuri nyt. Sen takia ei kalenteri päässyt vauhtiin oikeaan aikaan. Mutta fear not my furry friends, yritän väsätä kaksi luukkua tälle päivälle äkkiseltään. Meillä on nimittäin tänään koe hieronnassa, joten pakko valmistautua siihen O_o (mä tuun niin feilaa!)

Idean kalenteriin olen saanut Emily Dahlin blogista, ja olen siis vaan .. käyttänyt aivojani sen verran, että olen kääntänyt  aiheet suomeksi, heh. Koska enempää aivotoimintaa mulla ei tällä hetkellä ole.

Anyhoo, tänä vuonna keskitytään kuluneen vuoden tapahtumiin ja keskipisteenä ovat kuvat.
Eli en nyt sen enempää tässä sössötä, vaan ryhdytään toimeen.

Luukku 1: Kuva päivästä, jota et koskaan tule unohtamaan

im going on an adventure10.10. 2014. Olin ollut koulussa seminaarissa, käynyt hakemassa matkalaukkuni kotoa ja istuin bussissa Örebrossa, menossa kohti Arlandaa. Olin niin fiilareissa, koska vihdoinkin sain vähän ”vapaata” ja pystyin matkustamaan Helsinkiin hengailemaan perheen kanssa ja tapaamaan kavereita. Mitä en kuitenkaan tiennyt oli se, että tuon bussimatkan aikana aloitin  jutustelun erään tietyn mysteerimiehen kanssa Tinderissä ja .. the rest onkin sitten historiaa.

Mikä tekee asiasta vielä hassumpaa on se, että matkustan todella harvoin Arlandaan ja mysteerimiehellä oli Tinderissä todella lyhyt etäisyys (Tinderissähän saa itse valita, kuinka kaukaa haluaa etsiä ihmisiä) ja käy vaan kerran viikossa eräällä paikkakunnalla, joka mahdollisti sen, että matchi olisi voinut tapahtua.

Niin, eli aikamoinen sattuma. Hihii. Ja kelatkaa, tuosta päivästä ei ole edes kahta kuukautta :D

2 thoughts on “ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 1

  1. Tsemppiä kokeeseen!! On kyllä onnellisten sattumien summaa toi sun ja mysteerimiehen toistenne löytäminen :D Onnea vielä!

    Tykkää

    • Kiitos sitä todellakin tarvitaan, tsemppiä siis. Hehe kerrankin näin, että onnellinen sattuma, eikä niitä legendaarisia surkeita sattumuksia :P Kiitos ♥

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s