ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 3

Miten mun mielestä joulukuu jotenkin karkaa käsistä? Nyt on jo kolmas päivä ja mä oon just ja just ehtinyt hengittää kaksi kertaa? Aijoo pitäisi muuten muistaa maksaa matka Suomeen.. ettei vaan käy niin, että unohdan koko jutun ja sitten yhtäkkiä tajuan, etten pääse kotiin jouluksi. Meh. Ei olisi kivaa.

Kuitenkin asiaan. Kolmas luukku ja tänään aiheena kuva erityisen tärkeästä ihmisestä. Mulla on aina ollut samat kolme henkilö, jotka ovat olleet ne kaikkein tärkeimmät. Äippä – tosin se varmaan vetäisi herneet nenään, jos laittaisin kuvan siitä tänne (en laita mamma, voit jatkaa päivääsi, ilman, että tukehdut kahviisi ;) ) Sisko, joka vetäisi pussillisen hernemaissipaprikapakasteita nenäänsä, jos löytäisi täältä kuvansa (mitä mun perhettä oikein vaivaa :D) ja sen lisäksi edesmennyt mummini, jota on ikävä päivittäin.

mummi

Kerrassaan maailman parhaimmat ihmiset evör. Juuri sellaisia ihmisiä, joilla on ne oikeat piirteet ollakseen maailman paras mummi, mamma ja sisko.

Siinäpäs päivän luukku.

Takaisin siivoamisen pariin, jospa se päänsärky lähtisi sillä.

Mukavaa päivänjatkoa mussukat ♥

2 thoughts on “ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 3

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s