ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 4

Tämän päivän luukun piti olla kuva itsestäni, jonka olen ottanut kun olen ollut surullinen, mutta mun mielestä on vähän tyhmää muistella ikäviä juttuja ja otetaan mielummin kuva siitä, kun olen ollut iloinen tai ainakin hyvällä tuulella. Eikö vain? Paljon kivempaa muistella niitä hyvä hetkiä, joita vuoden aikana on tapahtunut, riight?
2014-04-05 23.31.08Kun vaikkapa olin Gdanskissa, ja oltiin Jessican kanssa lähdössä ulos baanalle – ennen vuoden kamalinta darraa (tai elämäni pahin, jos rehellisiä ollaan..) Sitäpaitsi olin erityisen iloinen, koska olin juuri ollut kampaajalla. Hmm.. ikävä noita lyhyitä hiuksia, pitäisiköhän käydä leikauttamassa taas?

 

One thought on “ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 4

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s