ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 8

Maanantai ja uusi luukku. Päivä on ollut aika hektinen, sillä olen ehtinyt kävellä edes takaisin koululle, nukkua pitkät päikkärit – koska nukuin vaan kolmisen tuntia yön aikana (ei oo helppoa, kun mystisellä poikaystävällä ja mulla on täysin erilaiset vuorokausirytmit – joten herään normaalisti todella aikasin ja menen aivan tajuttoman myöhään nukkumaan.. kiva.) Sen jälkeen käytiin joululahjaostoksilla, ja poikaystävä tyhjensi koko Örppöön ja minä en löytänyt mitään. Koskaan ollut näin vaikeaa ostaa ihan muutaman joululahjat. HÖH!

Kuitenkin, tämänpäiväisen luukun aihe on itseasiassa kuva, joka kuvailee mun arkea parhaiten. Niin, että mitenkäs opiskelijan arki näyttää?

IMG_20140411_082357

Kurssikirja yhdessä kädessä ja toisessa on kahvia termospullossa (tosin yleensä tyhjä, koska mun termospulloon mahtuu vain yksi kuppi kahvia ja sen ehdin juoda melkein kun astun koulun ovesta sisään. Todella, todella fantastista tämä opiskelijan arki.

Aijoo. Kiitos kaikille arvontaan osallistuneista. Koska olen more or less aika aivokuollut tällä hetkella, arvon voittajan huomenna. Mukavaa illanjatkoa (yön?), nyt syömään kasvishampurilaisia ja katselemaan jotain sarjaa. Ja sen jälkeen nukkumaan..

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s