ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 10

Tämän päiväisessä luukussa pitäisi näyttää kuva lemppari vaatekappaleesta. Ja olenkin tässä ihmetellyt aika kauan, että onko mulla edes sellaista? Siis vaatekappaletta, josta oikeasti tykkään ihan törkeästi? Mulla on kaapit täynnä vaatteita, joista kuitenkin käytän vaan muutamaa päivästä toiseen, mutta tarkoittaako se, että ne ovat mun lemppareita? No ei periaatteessa, ne ovat vain mukavimmat ja käytännöllisimmät esmes kouluun tai töihin.

Näin parin tunnin miettimisen jälkeen päädyin kuitenkin siihen, että lempparini on Empire Strikes Back T-paita, jonka ostin viime vuonna. Se on sen verran rakas mulle, etten tuskin edes käytä sitä. Onko siinä nyt sitten mitään järkeä?

empirestrikesbacktshirt2

Tuollaisen paidan voi ostaa esmes täältä. (Tämä ei siis ole mikään mainos, klikatkaa pois vaan niin paljon kun jaksatte :P)

Onko teillä mitään lemppari vaatetta?

5 thoughts on “ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 10

    • Mustat pillit on kyllä hyvä omistaa! (Mun pitäisi ostaa toiset.. ettei tarttisi pestä niin usein.. omistan siis vaan yhdet :P)

      OUMAJGAAAD! VÄHÄN MAGEE! :D Pitäisi hankkia tuollainen!! Koska haluan.. eiku siis tarvitsen tuollaisia kakkuja :P

      Tykkää

      • Hienoin kakkuvuoka niinkuin evö! :-) muutenkin aika herkkua tuo kauppa, voi olla että löydän itselleni joululahjan sieltä :D

        Tykkää

  1. Mun suosikkivaate on varmaan semmonen pörröfleecehuppari. Pidän sitä kotona vaikka koko ajan, ehkä yöksi otan pois. Se on pehmeä ja lämmin ja pehmeä ja lämmin.

    En oo varma onko mulla jotain suosikkivaatetta mikä olis ihmisten ilmoilla pitokelpoinen. Ostin tänään kyllä uudet housut joista vois tullakin suosikki, mustat vahapintaiset pillit jotka tuntuu niinku ei olisi housuja ollenkaan! Plus mulle mahtui koko xs, eli instant itsetunto boost, oonpa pieni ja hoikka :P

    mutta oikeasti, pörröfleece.

    Tykkää

    • Pörröfleece kuulostaa aivan sairaan mageelta, miks mulla ei ole sellaista? :O Kun kerran palelen koko ajan…

      Hehheh hyvä tapa buustata egoa!! :D Mulla on yleensä vaan yhdet housut kierrossa, mutta ei ne kuitenkaan koskaan ole lemppareita, koska en ole ikinä löytänyt täydellisiä housuja :( Aina jotain vikaa, jossain saumassa, vyötärössä, materiaalissa tai jotain.. yhy.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s