ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 11

Tänään ajattelin, että teen listan mun lemppari jouluaiheisista elokuvista. Itse katson yleensä näitä kun pakkaan lahjoja, leivon tai askartelen jotain. Tai ihan muuten vaan. Ja yleensä samat leffat vuodesta toiseen. Pakko katsoa, joka vuosi! Joskus jopa useamman kerran. Heh.

Mac Culkin Home Alone 3merry christmasYkkösenä on tottakai Yksin kotona ja Yksin Kotona 2. 24 vuotta myöhemmin tää jaksaa vieläkin naurattaa vaikka kuinka paljon. (Herranjumala, ykkönen tuli 24 vuotta sitten, feeling old yet?)

snowmanJouluaatto ilman Lumiukkoa on vähän niinkun… makaroonilaatikko ilman makarooneja.

grinchJim Carrey The Grinchinä on kanssa must see. Carrey noin yleensäkin on must see.

santaJa tottakai Elf – ihan huippuhyvä!

theholidayThe Holiday. Vaikka en normaalisti kyllä hirvittävän paljon tämän genren leffoja katsele, niin tämä on kyllä hyvä tarina.

nightmarebeforeNightmare Before Christmas. Elokuva, joka on pakko katsoa kahdesti joka vuosi – Halloweenina ja jouluna. Täydellinen tekosyy :D

Sen lisäksi on vaikka mitä muita, Die Hard 2, Isäni on turbomies, Mutta mitä tapahtui joulupukille (tätä en kyllä ole pitkään aikaan nähnyt..), Scrooged.. ja tottakai ..

Aku Ankan joulutervehdys – mitä joulu olisi ilman sitä?

disney xmasMikä on sun lemppari?

6 thoughts on “ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 11

  1. OMG, meikän lempparit yks yhtee! :o Just katoin vähä aika sit Yksin kotona ykkösen ja kakkosen, ne loput onki sitte ihan blah.

    Paitsi et en o nähny tota Elfiä mutta on ollut tarkoitus, vaikuttaa just hauskalta! Ja siin on Zooey Deschanel <3

    Ja toi Holiday…. aaaa SO MUCH GOOD. Mä oon vasta viime aikoina ruvennu lämpee noille romanttisille hömpille mut tää on ollu aina ihan superhyvä. Tuli muuten just pari päivää sit telkkarista!

    JA JUST EILEN MIETIN ET HEEEIII, PITÄÄ KATTOO ISÄNI ON TURBOMIES!! Hahahah, mä en ees tiiä miks se on niin hyvä :D

    Tykkää

    • AAWWWYEESS, high five! Hyvä maku leffojen suhteen sulla ;) Joo ne muut yksin kotona leffat on todellakin ihan perseestä..
      Ekan kerran kun näin Elfin olin silleen että njaah, mutta toisen kerran alko sitten lämpenee ja nyt se on kyl jo top femmassa. Will Ferrel on yleensä semmonen njaah, en tiiä tykkäänkö mutta tässä se on hyvä!
      Mulla on vaan ehkä 5 kpl tuon genren leffoja joista tykkään ja Holiday on yks, se on vaan niin hieno tarina! ^^

      Hahah mun on pakko nähä se ennen joulua, isäni on turbomies siis :D se on hyvä koska ARSKAAAA! Tai no en itseasiassa tiiä onko se syy :P

      Tykkää

  2. Nyt mun sivistyksessä on kyllä joku SUURI aukko!! Mä en oo koskaan nähnyt The Holiday:ta ja Elfiä! Asia täytyy korjata siis pikimmiten :D

    Ja noi on kyllä niin ihania ja nostalgisia joululeffoja. Varsinkin Grinchin jaksan helposti kattoa uudestaan ja uudestaan, vaikka yleensä mua kyllästyttää katsoa sellaisia leffoja, jotka oon jo kertaalleen nähnyt.

    JA noiden lisäksi mun joululeffasuosikkeihin kuuluu olennaisena osana Joulupukki ja Noitarumpu :D SE oli mun lapsuudensuosikki ja ihana edelleen!

    Tykkää

    • NYT KATSOMAAN ÄKKIIÄKKII!! MEGAISO AUKKO! ;)
      Joo mulla on sama juttu, näitä pystyy katsoo uudestaan ja uudestaan, muuten .. not so much.. Ehkä se on just sen nostalgian takia?

      MÄ OON IHAN HEI UNOHTANUT TUON JOULUPUKKI JA NOITARUMMUN!!! MISTÄ MÄ VOIN SEN KATSOA? ONKO SITÄ RUOTSIN NETFLIXISSÄ? ÄÄÄK! Mä en oo nähny sitä moneen vuoteen!!!!!! YHYY

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s