youtube-julkkis?

Sain eilen illalla notificationin youtubelta. En ole koskaan saanut sellaisia ennen. Niinkun whaat. Siinä luki sitäpaitsi, että videoni on nyt ylittänyt 100 katselukertaa! Ööh.. mulla ei ole youtubissa mitään omia videoita.. kuka pelleilee mun kustannuksella?

eric

Mietin siinä hetken, että ihan oikeasti, nyt on kyllä maailmankirjat ihan sekaisin.. Mietin pitkän hetken, mitä hittoa tapahtuu ja sen jälkeen menin ihan tarkistamaan, että mikä ”mun” videoista mukamas nyt on niin ”suosittu.”

Ai oho, mulla olikin videoita juutuubissa!! OHHOH! Olen ihan täysin unohtanut koko sen olemassaolon! Uups. Hei oonko mä nyt myös sellainen youtube-julkkis? :D Niinku halloo, 105 katselukertaa! Vähänkö olen mahtava!

Muisti on siis hyvä mutta helvetin lyhyt.. Meinasin muuten ensin kirjoittaa, että muisti on hyvä mutta huono.. Todella loogista..

Mutta joo, muuten olen sentään elossa.. kutakuinkin. Takaisin aiheeseen mun mahtavaan muistiin, sillä muistin ihan yht’äkkii, että mullahan on tällainen blogikin. Miten se nyt on tuossa sattunut unohtumaan niin täydellisesti..? O.o Jospa yrittäisin skarpata vähän kirjoittamisen suhteen, asiaa on paljon, mutku…

Mitäs teille kuuluu? Joko olette kyllästyneitä talveen? Tai siis ”talveen”.. Onko jotain muuta mullistavaa tapahtunut..?

2 thoughts on “youtube-julkkis?

  1. Ihana :D Voi kun meiän kissan älynväläyksiä olis joskus saanu videolle ni olisin niin YouTube julkkis että :DD

    Täällä eteläisellä pallon puoliskolla on joko kuiva tai kostea ”talvi”. Etelä-Thaimaassa ei oo satanu kohta kuukauteen ja lämpötilat on yleensä +33, mutta tuntuu yli +40 – maanantaina kuulemma menisi vielä korkeammaksi. Ilmastointia käytetään hyväksi ja itketään kun saa maksaa useamman kympin (€) sähkölaskuja per kuukausi vaikka asuu pienessä yksiössä.

    Malesiassakin kävin uusimassa viisumia ja taisinkin päivitellä Instagramia ja Facebookia sen verran etten ihmettele jos muutama kaveri/seuraaja olisi tippunut :D (+36 joka päivä, eikä lämpötila tippunu kun maks 2 astetta sateitten aikana – useempi kuuro joka päivä) Kuala Lumpur oli vaan NIIN ihanaa vaihtelua! Oli kuin oisin päässy seksituristien keskeltä takasin sivistyksen pariin kun kaikki puhu ja ymmärs englantia ees sillä alakoulu tasolla, suurin osa vielä enemmän ja siellä oli USEAMPI KUIN 2 OSTARIA!!! Koko Phuketissa on tasan 2 ostaria ja molemmat mahtuis yhteen KL:n ostariin. Oli niin ihanaa ja sviitinki sain 40e/yö ja ja ja.. Sellanen 3 yön hemmottelu matka Malaysia Airlinesillä..
    Opin kanssa että oon lentokoneessa kaikista uskovaisimmillani. SELLASET turbulenssit että jokasella oli oikeesti kädet ristissä ja rukouksia kuulu eri kielillä. Toisella puolella käytävää oli thaikku nainen ja se oli menny ihan eurooppalaisen valkoseks ja puristi rystyset valkosina käsinojaa kuten mäkin. IKINÄ ENÄÄ MALAYSIA AIRLINESILLÄ TAI AIRASIALLA JOTKA OLI AINOOT 2 (halvahkoa – 130e) LENTOYHTIÖTÄ PHUKET-KL VÄLILLE!! X___x
    Itken varmaan kun kotimatka alkaa ja pitäs nousta lentokoneeseen.. Mitä jos sittenkin otan bussin Bangkokiin, sieltä bussien ja junien kautta Pekingiin, sitte junalla Siperian läpi Moskovaan ja Moskovasta Helsinkiin.. Sounds like a plan?

    Tykkää

    • Joo mäki oon miettinyt tuota, että meijän kissoista ois saanut kanssa mahtavat videot :D Kyllä mä vielä joku päivä jonkun kisun hankin! Vaikka kuolisin sitten siihen allergiaan! Koska haluu laittaa hauskoja videoita nettiin xD

      Jooh no en kyl tiiä kestäisinkö tuota määrää kuumuuttakaan :D Miks ei koskaan voi olla SOPIVA LÄMPÖTILA?? MÄ EN KESTÄ! Semmonen + 20. kelepais.

      Jos ei tuota matkaa ota huomioon, niin kuulostaa siltä, kun reissu kuitenkin onnistui aika hyvin? :) Kuala Lumpur ois kieltämättä kiva nähdä irl! Ehkä mä sit joku kaunis päivä muutaman vuoden päästä hehe.

      OOOH! JOo hei tee sellainen reissu kotiin :DDD mä haluaisin niiiiiiiiiiiiiiin matkustaa moskovasta kiinaan junalla. Oon miettinyt tuota niiiin kauan, mutta niin monet sanoo, että se on ihan törkeän tylsää :P Mutku haluaisin kuitenkin… heheh.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s