kuinka herättää yökyöpeli

Varoitin etukäteen. Lupaan, että varotin. Sanoin nimittäin, että perjantai-aamuna, kun tulen takaisin Ruotsiin, tuun sun kämppään ja herätän sut, jotta voidaan tehdä kivoja juttuja. Mystinen kille sanoi siihen, että etkä herätä, mä haluan nukkua kauan. Joo, mutku pitää kuitenkin herätä ihmisten aikoihin, eli mä herätän sut, ja lupaan tehdä sen kiltisti.

Kuitenkin kävi niin, että mun lento Helsingistä Tukholmaan oli ihan perseestä ja mua otti aika reippaasti päähän. Joten avasin ulko-oven, heitin jääkaappiin kamat, jotka ostin kaupasta ja avasin oven makkariin ..

emperorja sanoin vaa BOOM BABY, I’M BACK. Tai sitten taisin vaan sanoa, että Herpaderp. Mutta samapa se.

Mystinen kille heräsi aika nopeasti

scared-to-death…ja suuttui ihan sikana mun hienosta herätyksestä. Mitä en ymmärrä, miksi ei nyt voi olla kiitollinen siitä, että saa maailman mahtavimman herätyksen? Mä olin niin ylpeä mun hienosta herätystavasta ja killen reaktiosta, joten repesin tottakai nauruun.. Joka taas aiheutti sen, että kille suuttui entistä enemmän.. ja mä makasin loppujen lopuksi lattialla ja ulvoin naurusta.

Eli tarinan opetus on.. ? En tiedä.. mutta yökyöpelin herättäminen ”aikaisin” ja aika brutaalisti on aina sairaan hauskaa. Röhöhöö. Ai miten niin olen kauhee? En ymmärrä :D

PS. Kyllähän ton killen ois pitänyt arvata, että näin siinä sitten käy, kun sain omat avaimet sen kämppään..

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s