oscar-gaalan kohokohdat

Uhosin kovaan ääneen eilen Feissarissa, että aion katsoa koooooko Oscar-gaalan. Mulla oli suunnitelma ja kaikki: Mahdollisimman paljon Pepsi Maxia ja noin tynnyri karkkia – koska kofeiini- ja sokerikikki ja sillä tavalla pysyisin hereillä. Mutta koska istuimme mystisen killen kanssa odottamassa ruokaamme ravintolassa Tukholmassa melkein tunnin, en koskaan ehtinyt käydä kaupassa, ennen kuin piti juosta junaan kohti Örppöötä. Koska mulla oli kotona vain puuroa, sain tyytyä siihen. Ja noin parin tunnin jälkeen nukahdin.

Mutta jatkoin katsomista, kun tulin kotiin, of course.

Ajattelin nyt, että mentäisi läpi vähän näitä mun mielestä parhaita kohtia gaalasta..

Avaus. Koska no.. NPH sydän sydän sydän. Eli siis Neil Patrick Harris, ellette tajunneet. Tosin mun mielestä sen jälkeen ei kyllä ihan samaa tasoa pitänyt, mutta välillä.. kuten esmes se kun Travolta oli tulossa lavalle.

X1wfSXfTuossa on tosin pieni virhe.. *is not ONLY the most awesome name..

Lb2adQCo6AUMdZKuvat imgur.

Kun John Legend ja Common esittivät Gloryn. Ja heidän kiitospuheensa.

Lisäksi Patricia Arquette voitti parhaimman naissivuosan Oscarin Boyhoodista – vaikka en ole kyseistä leffaa nähnyt, yay Patricialle, yksi mun lemppari näyttelijöistä! – puhe oli sairaan hyvä. Plus vielä Meryl Streepin reaktio.. ! Ja Jenniferin!

meryl-streepStreepin In Memoriam-puhe. Kyllä tuli mullekkin tippa linssiin. No koska Robbie Williams. Videoklippiä en nyt löytänyt.

Dakota Fanningin ja Meredith Griffinin äiti-tytär kinastelu punaisella matolla. :D

benedictBenedict ja sen taskumatti.

Kun Lady Gaga esitti Sound of Music-tribuutin. Mä odotin, että se ois vetänyt jotain sen omalla tyylillä, siksi en oikein ollut innoissani siitä. Gaga on vähän passé mun mielestä. Ja sitten se tulee sinne lavalle ja vetää aivan täydellisen oodin originaaliversiolle ja aivan sairaan hyvin. Damn, siis sehän osaa laulaa ihan aikuisten oikeesti. Positiivinen ylläri!

.. ja sen jälkeen itse Julie tulee lavalle. Ja meikä alko pillittää kuin pieni lapsi, haha. Herkkää, herkkää.

* Välikommentti: Sound of Music on yksi lapsuuteni rakkaimmista elokuvista. Hence the reaction. Ja olihan se aika kova moment hei, Julie Andrews niinku. *

batman-oscars

Batman!

emma stone lego

Emma Stone ja sen leego-oscari.

Scarlett Johansonin ilme :D

scarlettReese Witherspoon ja #askhermore.

Ja mitkä oli sitten ne antikliimaksit?

No ylipäätänsä musiikki-osiot. Musta ne on aina yhtä tylsiä – Paitsi tänä vuonna oli noi kaksi edellämainittua sairaan hyvää esitystä.. – Sitten se Leego-biisi mikä lie.. miten noin karsee biisi on voinut saada oscar-ehdokkuuden? Tai periaatteessa.. aika hyvä, sillä se tarkoittaa, että jopa minä voisin tehdä jonkun biisin.. Siinä tapauksessa voisin minäkin voittaa sen kauan himoitsemani oman Oscarin. Kyllä, haaveilin pienenä tooodella paljon omasta Oscarista. Harmi vaan ettei mulla ole oikein tälentsei.. Ehkä sitten joskus kun kirjoitan kirjan mun fabulöössistä elämästä ja teen siitä sitten elokuvaversion, eiks je? :D

Se fakta, etten ole nähnyt 99% noista ehdolla olleista elokuvista. HÄPEÄN! Interstellarin olen nähnyt ja se oli FANTASTINEN, joten harmi, ettei voittanut enempää pystejä tai ollut enemmän ehdolla, koska se oli aivan törkeän hyvä. Visuaaliset effektit meni kyllä ihan oikeaan osoitteeseen. Mutta Interstellarista sitten enemmän toiste, vaatii ihan oman postauksensa.

Se ettei mitään hyviä videoklippejä voi näyttää meille, jotka asuvat amerikkojen ulkopuolella, eli kestäkää please noi juutubista lainatut huonot versiot.

Muuten oli mun mielestä ihan ookoo Oscarit. Vaikka se NPH ois voinu vetää paremmin loppupuolella. Ensi vuonna lupaan ja vannon, että katson ne elokuvatkin. En vaan oikein ole katsonut elokuvia normaaliin tahtiin tänä tai viime vuonna – no koska koulu vie liikaa aikaa.

Kuka muu katsoi gaalan? Mitä tykkäsitte?

Klick pics for source.

2 thoughts on “oscar-gaalan kohokohdat

  1. Oscarit oli kyllä valvomisen arvoinen. En nukahtanut koulussakaan.. Ehkä syynä se, että join about litran kahvia Oscareiden aikaan ja koulussa lisää?

    Itsehän olin nähnyt Oscar-leffoista The Imitation Gamen ja The Grand Budapest Hotellin. Budapestista en oikein tykännyt ja siks raivosinkin aina kun se sai palkinnon. Paitsi original score, sillä sama säveltäjä tehnyt musiikin myös The Imitation Gameen ja oli siitäkin ehdolla :D Onneksi The Imitation Game sai sen yhden Oscarin kuitenkin. Ois kyllä ansainnut useammankin miun mielestä.

    Tykkäsin myös siitä, että miespääosa meni Stephen Hawkingille.. eikun siis.. :D Miks näyttelijöillä on semmosia nimiä joita ei voi muistaa..? Mutta joo, oikea osoite vaikka en leffaa olekaan nähnyt. Pitäis kyllä korjata tilanne.

    Ja NPH oli ♥ ja se Lady Gagan esitys ja kun Julie Andrews astelee esiin.. voihan itku! Nytki meinaan märistä ku muistan sen tilanteen.. Julie Andrews on mun lapsuusajan idoli! Varsinkin Maija Poppasena ♥

    Tykkää

    • Litran kahvia :D Damn! Mun ois ehkä kanssa kannattanut juoda ees kuppi.. Höh! Miks mulle ei tullut mieleen kahvi? Oonpas huono.

      Joo no The Grand Budapest ei kyllä hirvittävästi kyllä kiinnosta.. Oon aika satavarma että se on mielestäni liian teennäinen mun mieleen. Harmi, että monet elokuvat jotka saavat Oscarin ovat sitä. Imitation Game pitää kyllä katsoa asap! Niinkun myös se Theory of Everything. Ja niin mäkin kyllä ilahduin siitä kun Stephen Hawking.. eiku se joo Hawking voitti sen pystin :D Tosin mun mielestä kyllä Michael Keaton ois voinut kanssa voittaa, kaikki jotka on joskus näytellyt Batmania on pystin arvoinen :D

      Maija Poppanen (meinasin kirjoittaa Pippanen :D) oli tyyliin mun toinen lemppari! Kyllä se Julie on ♥

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s