kun ystäväni vihdoinkin kysyvät multa neuvoja salitreenin suhteen

Kukaan ystävistäni ei ole so far kysynyt yhtään neuvoja multa koskien treenejä, ei siis kertaakaan 1,5+ vuoden aikana. Nopes. Ehkä he eivät usko, että osaan mitään. Tai en tiedä. Kun olen aina sanonut, että multa saa tulla kysymään – ilmaiseksi (niin kauan kun opiskelen.. ) Mutta tänään! TÄNÄÄN! Se tuli se eka kysymys, ja mää vaan..

homealoneYAASSSS! Trust me I’m a pro!

PS. Tosin kun olin pitänyt noin 10 minuutin puheen siitä, miten ystäväni voisi treenata ja hän oli lähtenyt kotiin tuli vähän epävarma fiilis, joten luin uudestaan voimaharjoittelun kurssikirjaa ja huomasin, että olin neuvonnut pikkaisen väärin (mutta ihan vähän vaan) – joten eikun uusi selitys Feissarin kautta kaverille. ”Pro” indeed.

PPS. Tätä keskustelua käytiin samaan aikaan kun tungimme kaksin käsin Kinderpiirakkaa naamaamme.

PPPS. Onhan mulla jopa ensimmäinen ihan oikea asiakaskin! Ja tottakai se on mun äiti, what did you expect? ( Joo äiti, se treeniohjelma on tekeillä, ens viikolla saat sen! Puukkaan sitten ne matkatkin sinne sitten :) Promise! )

PPPPS. Mun pitäisi keksiä joku naseva PT nimi. PT Mary? PT Wonder Mary. PT Awesomeness?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s