joogaa, tanssivia mukeja ja kinderinmakuisia leivoksia

Jotenkin ylleni vyöryi tonneittain ”pakkoja” viime viikolla, pakko tehdä sitä, pakko tehdä tätä – joten tuntuu siltä, kun olisin ollut liikkeellä 24/7 ihan koko ajan. Toisaalta pidän siitä – olen kaivannut sitä fiilistä, että koko ajan on jotain tekemistä – mutta ehkä ryhdyin tähän hommaan taas vähän liian nopeasti, ja kroppa sekä pääkoppa ei oikein pysy mukana – siksipä taas hirvittävän väsynyt koko ajan. Sen lisäksi olin koko viikon töissäkin, mutta lompakko ainakin tulee iloiseksi siitä.

Koulussa on ihan törkeästi tekemistä just nyt, ja lisäksi sain edellisen ison työn takaisin korjattavaksi. Höh. Ensimmäinen kunnon hylätty koko tämän koulutuksen aikana. Mutta ei se menoa sinänsä haittaa, harmi vaan että tulee sellaiseen putkeen kun on biljoona muuta juttua tehtävänä. Sen lisäksi meidän pitää pitää ryhmäliikuntatunti luokalle – ja saadaan siitä siis myös arvosana.. Joten olen väsännyt sitäkin, sekä harjoitellut sitä vaikka kuinka paljon. Homman ongelmahan on vaan se, että minähän siis en ole koskaan ennen pitänyt mitään ryhmäliikuntatunteja! Hirvee paniikki nyt jo! Päätettiin kaverin kanssa vetää joogaa. Mielestäni hyvä idea, mutten ole oikein joogannut vuosikausiin kunnolla – joten olenpahan vetänyt tässä joogaa päivittäin. Nyt alkaa taas toimii. Ehkä.

Mutta onhan sitä ihan kivojakin juttuja tullu tehtyä tässä välissä.. Kuten esmes:

tanssiOlen ainakin yrittänyt ottaa iisisti aamuisin, juoden kahvia mun uudesta Iittalan Tanssi-mukista, jonka sain äidiltä, kun olin viimeksi Suomessa. Tuo on niin nätti, tuo muki! Rauhalliset aamut, kahvikupin kädessä on ehkä parasta mitä tiedän. Sen lisäksi olen kävellyt aika paljon, varsinkin kouluun. Tosin en vapaaehtoisesti – mun pyörän rengas on puhjennut, enkä osaa itse korjata. Joten pitää odottaa, että mystinen kille tulee fiksaamaan se mulle. Mutta pyörän takia olen ainakin alkanut palaaman taas liikunnan pariin, mikä on aina hyvä! Plus sitten tuo jooga. Ehkä tämä tästä, huomenna yritän saada hankittua sen salikortin vihdoin ja viimein.. ja jospa sitten alottaisi reenaamisen kunnolla. Mun pitää vain tehdä itselleni hyvä salitreeni eka.

last of us

Kun olin viimeksi Tukholmassa killen luona kysyin siltä, jos sillä olisi jotain kivoja pelejä jota voisin lainata ja ehkä vähän pelata, jos mulla on tappoaikaa. Sen mielestä Last of Us on törrrrrkeän hyvä. Olihan se – ensimmäiset pari tuntia – sitten siitä tuli liian pelottava kaiken maailman zombien takia, joten jätin pelaamisen siihen. Kyllä se kille ois voinut kertoa, että kyseessä on zombiepeli ja se tietää, ettei mun hermot oikein kestä sellaisia pelejä… Eli joudun taas vaihteeksi odottaa, että kille tulee tänne pelaamaan mun kanssa. Meh. Mutta kuitenkin kivaa, että olen taas pitkästä aikaa edes pelannut jotain! Voi kuinka olenkaan kaivannut pelaamista.

kinderpiirakka

Viiime viikolla mulla oli parit tyttöjen illat, tai siis yhdet plus hengailua Tinan kanssa. Ja sen takia leivoin vähän Kinderpiirakkaa tyttöjen kunniaksi. Suosittelen EHDOTTOMASTI, että testaatte. Kiitos muuten who ever laittoi tästä kuvan Instagramiin, joku teistä se oli! Vai? Tää oli niin törkeän hyvää, mutta onneksi sen verran vaivalloista tehdä mun minikeittiössä – etten kyllä vähään aikaan (onneksi) tee. Kuvan olen muuten ihan törkeästi pöllinyt Tinalta, koska itse keskityin siihen syömiseen, että jäi kuvaamiset väliin.

Ja huomasinpa tässä, etten ole oikein kuvia edes ottanut melkein viikkoon. What? No yritän ryhdistäytyä. Kuten myös bloggaamisen suhteen. Anyhoo, sellaista täällä – miten sinnepäin kuuluu? Onko kevättä rinnassa jo? :D

6 thoughts on “joogaa, tanssivia mukeja ja kinderinmakuisia leivoksia

  1. Nuo uudet Iittalan astiat on niiiiin söpöjä, onneksi mulla ei ole a. varaa b. tilaa astiakaapissa. Voisikin mennä mussuttamaan viimoset kinderpiirakkapalaset, noms! :D

    Tykkää

    • Joo onneks mullakaan ei ole varaa tai tilaa useammalle tällä hetkellä :D Mutta on kyllä niin nättejä!

      Oh.. nyt mulle tuli hirvee kinderpiirakkahimo :( No meen tästä syömään vähän parsakaalia.. omnomnot..

      Tykkää

  2. Noi Iittalan Tanssi-astiat on niiiiiin hienoja, ai vitsi! Pakko ostaa jossai vaiheessa just tuo muki tai sitte meibi kulho. Tarviiks ne vaan olla niin ryöstöhintasii, yhyy.

    Tykkää

    • Mäkin niin haluaisin sellaiset kulhot.. Mutta onneks ei oo tilaa :D Tai rahaa. Jospa vaikka joululahjaksi pyytäis sitten.. tai jotain.. Hmm..

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s