kuulumisia

Aijoo. Mullahan on blogi, jota ehkä pitäisi päivittää välillä. Tai pitää ja pitää. Se kai kuitenkin ON blogin tarkoitus? Jotenkin aina kiireiden välissä unohtuu. Tai, jos ihan rehellinen olen, en ole jaksanut kirjoittaa mitään – eikä mulla ole ollut oikein mitään kivaa kerrottavaakaan. Mitään erikoista ei tapahdu tällä hetkellä mun elämässä.

Viikonlopun vietin Tukholman sykkeessä – tosin suurimmaksi osaksi vietin sen mytisen killen tietokoneen ääressä pelaten Civilizationia. Mutta olinhan sentään edes vähän ihmisten ilmoillakin.

Mystinen kille tuli mua vastaan torstaina Tukholman keskustaan ja käveltiin vähän sinne sun tänne. Onneksi oli kiva, aurinkoinen ja keväinen keli, ettei edes ottanut päähän, että raahasin mun matkalaukkua joka paikkaan. Siis en sellaista megaisoa matkalaukka kuitenkaan. Ja oli niin ”lämmintä”, että pystyi pitää nahkarotsia päällä! Jei!

nahkarotsi

Killen mielestä olisi kivaa käydä katsomassa, mitä Tukholman Kulturhusenissa tapahtui, joten mentiin sinne. Minähän en oikein tiedä, mikä ihmeen talo se on – muuta kun, että ehkä jotain kulttuuriin liittyvää. Ja oikeassa olin, siellä sisällä oli kaikkea kulttuuriin liittyvää – elokuvateatteri, ja esmes teatterisaleja, sekä kirjasto. Itse en nähnyt siellä mitään muuta mielenkiintoista, kun seinän, jossa oli pelottavia marionette-nukkia.

creepydoll

Huh. Melkein sain painajaisia. Miksi nuket ovat niin pelottavia?

Käytiin siellä myös kahvilla, ja meinasin saada primitiivireaktion kun ostettin maailman pienimmät suklaapallot, yhden pepsin ja yhden kahvin ja pulitettiin siitä melkein 14 euroa. NELJÄTOISTA! Ja istuttiin ikkunan äärellä ja katseltiin tylsää työmaata ja Sergelin Toria missä joku juoksi ympyrää pelleksi pukeutuneena. En sano tähän mitään muuta, kun: Tukholma.

Kävin mä muuten siellä keskustassa uudestaan Laura Been kanssa lauantaina. Lauraahan en ole nähnyt mitenkään hirvittävän paljon sen jälkeen, kun likka muutti Norrköpingiin. Päivän suunnitelmissa oli rahan tuhlaaminen kaiken maailman kaupoissa (ostin esmes jakun… JAKUN!! Omg..), suhteellisen edullisen ravintolan metsästämistä (epäonnistuttiin ja mentiin johonkin tosin plääh turistimestaan..) ja juoruilua. Oli kuitenkin todella kiva päivä.

pizza

Ja koska oli Piin päivä, illalla syötiin killen kanssa pizzaa. Tämä ehkä johtui siitä, että olin ihan rättiväsynyt shoppailupäivän jälkeen, koska Laura halusi välttistä juosta ihan joka kauppaan. Eli en jaksanut tehdä ruokaa, kun tulin takaisin killen kämpille.

Mutta nyt olen taas Örppöössä, ja se tarkoittaa sitä, että pakko jatkaa taas opiskelua täyttä vauhtia. Mun pitäisi sitäpaitsi saada mun työt valmiiksi pari päivää nopeammin, kuin kaikki muut, sillä systeri suunnittelee matkaa tänne! Wuhuu!

starwarsmug

Opiskelu ehkä sujuu vähän paremmin mun uuden Star Wars mukin kanssa, jonka sain yllärilahjaksi killeltä. On se aika vaude! (Ootteko edes VÄHÄN kateellisia tuosta mun kirjapinosta, jotka mun tulisi plärää läpi? Ai ette vai? Höh.)

Palataan asiaan. Luvassa todennäköisesti postaus: ”Miksi en koskaan opi tekemään koulujuttuja ajoissa – ANGST, ANGST!”

Mukavaa tiistaita kaikille!

2 thoughts on “kuulumisia

  1. Tukholma on silti ihana (mä tosin käyn siellä pari kertaa vuodessa ja katselen sitä TODELLA ruusunpunaisten lasien läpi, niinkuin Ruotsia muutenkin :D)!

    Hyi mikä nukke! Mutta muki on hauska, ihana kille sulla kun ostelee ihan muuten vaan yllärilahjoja!

    .. ja nyt mun tekee sitten mieli pizzaa ihan älyttömästi, kiitos vaan! ;D

    Tykkää

    • Onhan se ihan kiva kaupunki, jos ei nyt ihan siellä keskustan turistihelvetissä pyöri :D (Niitä kivoja paikkoja on muuten myös siellä ydinkeskustan ulkopuolella… yllättäen hehe) Mutta ei se Tukholma koskaan tule voittamaan Göteborgia, se on oikeasti Ruotsin helmi! Niin lämminhenkinen ja kaunis kaupunki.

      Joo valitsin vielä sen pelottavimman nuken, josta otin kuvan hahaha. Saakeli, painajaisia edelleenkin. oli ne muutkin aika scary. Mutta toi voitti mennen tullen.

      Vois se kille ostaa vähän useammankin noita yllärilahjoja, en pistäisi pahitteeks :DDDD

      hehe, sori. Tosin nyt munkin tekee mieli pizzaa kun jatkoit asiasta puhumisen ;) Daem.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s