kun sain ehkä huonointa palvelua ikinä..

Tiedättekö sen fiiliksen, kun kaikki on sujunut todella hyvin jonkin aikaa. Kaikki vaan sujuu niin smoothisti. Vaikkakin viikonlopun aikana on tehnyt lopullisesti bänät poikaystävän kanssa ja siitä tuli virallisesti exä. Muuten sitä on hengaillut hyvän ystävän kanssa syöden hyvää sapuskaa, katsoen vanhoja leffoja kera megaison karkkipussin ja aurinkokin paistaa täysillä ja seminaari (pakollinen keskustelusysteemi yliopistossa, jossa pitää olla aktiivinen, että saa hyväksytyn arvosanan) meni ihan nappiin ja maikan mielestä on todella hyvä. Niin ja vielä saanut ihan sikana uusia vaatteita ja koruja, kun sai penkoa ystävän kirppiskamat läpi? Niinkun, kun fiilis on vaan kevyt ja kaikki sujuu täydellisesti. Tiedättehän?

Ja sitten menee pankkiin ja saa NIIN HUONOA PALVELUA, että koko päivä menee perseelleen?

Tiedättekö sen tunteen? Minä tiedän.

Mun tamagotchi nettipankkiin nimittäin hajosi ja ensinnäkin se asiakaspalvelija, joka mua siis palveli alkoi syyttää mua siitä, että olisin muka hajottanut sen tahallani – kun se ei ollut ilmoittanut, että patterit olisi lopussa. Siis what? Olen aikuinen ihminen, joo hajotan tahalteeni ainoan välineen, jolla pääsen kirjautumaan nettipankkiini ja hoitamaan mun taloutta. Tottakai hajotin sen tahalteeni (toim. huom. sarkasmia) Sen jälkeen sain toisen syytöksen siitä, miten tyhmä (kyllä, tämä oli hänen sanavalintansa) olen, kun mulla ei ole voimassa olevaa ruotsalaista henkilöllisyystodistusta. Joten jouduin siinä sitten selittelemään, että se on mun hankintalistalla numero uno, mutta tarvitsen sen takia PÄÄSTÄ MUN NETTIPANKKIIN! Lisäksi tämä maailman aurinkoisin asiakaspalvelija vielä sanoi, että voin käyttää E-henkkaria nettipankkiin että ”eihän sulle nyt mitään hätää ole”.. Kysyin pari kertaa, että pitääkö paikkaansa ja hän väitti kivenkovaa että kyllä. Sitäpaitsi se akka kohteli mua ihan oikeasti niin tylysti, kuin toisen luokan kansalaista. Tyyliin ”eeeh, taas näitä hiton tyhmiä mamuja, perkeleen mamut ku ne ei tajua yhtään mitään.” MUTTA SE EI ANNA OIKEUTTA TUOLLAISEEN KÄYTÖKSEEN – varsinkaan pankkivirkailijalta.

No.. sanottakoot, että oli todella kiva fiilis pankista poistumisen jälkeen. Tarvitaan näköjään vaan yksi ihminen päivän pilaamiseen. Ja vielä parempi fiilis tuli, kun huomasin ettei e-henkkareita voi käyttää sisäänkirjautumiseen (tietenkään, niinkun arvasin). Ja entistä parempi fiilis tuli siitä, etten voi edes soittaa pankin asiakaspalveluun, ellen ole nettipankin kautta hankkinut tiettyä palvelua, jotta voi henk.koht. jutella jonkun kanssa jos ongelmia tulee. Eli sain pienen paniikin, kun en taaskaan pääse käsiksi mun rahoihin (vmp ihan oikeasti) ja koko päivä meni totaalisesti pilalle.

Eli peruutin kaikki menot tälle päivälle ja aion nyt mennä nukkumaan. Nukun pois koko maanantain. Oon kuitenkin vähän rauhallisempi nyt, kun Facebookin kautta (?!?!) sain ”jutella” asiakaspalvelun (siis mä voin siis Feissarin kautta jutella asiakaspalvelun kanssa, mutten voi soittaa sinne, ellei ole erityistä palvelua tilattu (josta varmaan maksetaan muutama kymppi per vuosi..) makes perfect sense!) kanssa (ja muuten laitoin mukavat terveiset sille akalle, jota mua palveli.. *iivöl laughter*) ja homma on nyt vähän selkeempi. Huomenna sitten hankkimaan ne henkkarit, jos nyt sattumoisin olisi muutamat sataset tilillä. Toivottavasti sitten pääsen sinne nettipankkiin joskus ensi viikolla.

Loppurahoilla menen sitten ostamaan kauraryynejä, viikon menulla kaurapuuroa aamupalaksi, lounaaksi ja päivälliseksi. Niin ja välipalaksi myös. Jei! Nam.

sacastic lovely

Ei tähän nyt mitään muuta voi sanoa, paitsi.. perusmaanantai.

PS. Joo tiedän, ei pitäisi ihan oikeasti antaa yhden ihmisen vaikuttaa omaan oloon tuolla tavalla. Mutta. Ehkä opin tästä jotain, ehkä en.

PPS. Olisin juu voinut mennä tänään kyttikselle hankkimaan henkkareita – mutta sattumoisin näytän nyt Alice Cooperilta, enkä halua katsoa itkuista naamaani seuraavat 5 vuotta henkkareissa :P

7 thoughts on “kun sain ehkä huonointa palvelua ikinä..

  1. Voi ei :( Miten ihmeessä asiakaspalvelijoina voi olla tuollaisia ihmisiä, ja vielä pankissa! Jotenkin se vielä menisi, jos esim. kaupan kassa näyttäisi joskus vähän nyrpämpää naamaa, mutta EI hitto sentään pankissa saa käydä niin. Huhhuh. Mutta onneksi se on vaan se yksi tyyppi, eikä koko pankki mikä on paska.

    Mulla oli tässä viime viikolla vähän ongelmia pankin kanssa myös.. Täällähän ei noita sun mainitsemia tamagotcheja (haha mä en oikeesti tiedä mikä niitten nimi on, mutta luulen ainakin, että tarkoitit sellaista… laitetta, jota tarvisee kirjautumiseen. Ainakin mun kaikilla Ruotsissa asuvilla tutuilla on sellaiset) ole vaan pelkästään tunnuslukutaulukot. No, mun tunnusluku ei sitten toiminut vaan järjestelmä ilmoitti sen olevan väärä. Tarkistin ja tarkistin JA kolmannella kerralla tilini sitten lukittui. Voi sitä riemun määrää.. Käteistä kun mulla ei tietenkään ollut yhtään ja laskuissakin viimeinen eräpäivä. Pankissa mulle sanottiin, että joudun maksamaan siitä, sillä olen kirjoittanut TAHALLANI tunnusluvun väärin tai sitten oon käyttänyt väärää tunnuslukutaulukkoa. Koitin selittää, että mulla ei ole kun se yksi tunnuslukutaulukko ja laitoin kyllä sen pyydetyn tunnusluvun joka kerta, mutta se ei vaan hyväksynyt sitä. No, sitten virkailija totesi (oikein v*ttuuntuneella äänellä), että ”Noooh mä nyt nollaan tän sun salasanan tän kerran mut pidäkkin huoli ettei tuu toistumaan. Ei oo kovin kiva kun asiakkaat aiheuttaa lisätyötä omilla mokillaan ja tulee tänne valittamaan niistä”. Olin niin hämmentynyt etten meinannut saada sanaa suustani, mutta kysyin kuitenkin, että pääsenkö nyt sitten kirjautumaan sinne verkkopankkiin samalla tunnuslukutaulukolla vai tarviinko uuden. Virkailija totesi silmiään pyöritellen, että ”No kyllä pääset kunhan vaan tällä kertaa katsot, että laitat oikean tunnarin sinne”.

    JA KAS KUMMAA, kotiin päästyäni kun koitin heti kirjautua verkkopankkiin, herjasi järjestelmä sen olevan edelleen väärä!!!!! Poljin jo melkein raivoissani takaisin pankkiin ja pääsin onneksi toisen virkailijan juttusille. Hän sitten laittoi asian kuntoon ja kertoi myös, että toinen virkailija ei ollut edes nollannut sitä mun tunnuslukua/salasanaa tms.. Että sellaista palvelua :( Mutta toi toinen virkailija sentään oli mukava ja asiallinen. Ja tunnusluvut toimivat taas hänen tekemiensä muutosten jälkeen :D

    Tykkää

    • Siis. ANTEEKS MUT MITÄ VITTUA?!?! Siis joo siis. Eikä! Mä tiedän TASAN TARKKAAN miltä tuo tuntuu! Siis ihan uskomatonta, että joku pankkivirkailija kehtaa käyttäytyä tuolla tavalla! Mua palvellut noita-akka ei siis oo ainoa, joka ei osaa tehdä työtänsä -> palvella. Ei hitto, mulle tuli ihan sellanen tiiätkö .. tuskanhiki sun puolesta! Onneks kuitenkin asiat saatiin kuntoon loppujen lopuksi!

      Mulla taas tää henkkareiden hoitaminen sujuu tosi smoothisti (sarkasmia) Poliisi ei myönnä mulle – koska ei ruotslaista henkkaria (jos joku sukulainen/tai joku tuttu poliisi/virkailija ois voinut todistaa että mää oon mää niin ois joo toiminut), joten mut lähetettiin verovirastolle jossa niitä voi anoa. No verovirastossa ne vaa: joo maksa hakemusmaksu ennen kun tehdään ne henkkarit – NETTIPANKIN KAUTTA. Joten selitin, että mä just tartten niitä henkkareita, jotta pääsen sinne. Sitten sanoi, että mene pankkiin sitten maksamaan se. Mä vaa HNHHHHHNGGGGNNGGGHGHGHGHGH. Päädyttiin siihen, että annoin kaverille fyffet ja se maksaa ne sen nettipankin kautta. Ja meen takaisin huomenna. Tulipahan ainakin pieni kävelyreissu siinä kun juoksi ympäri kaupunkia :D Ja onneks kaikki olivat todella mukavia :)

      Joo mäkään en tiedä mikä se tamagotchi on suomeksi. Ruotsiksi se on dosa – as in ”laatikko”? xD tamagotchi kivempi nimi.

      Tykkää

      • Huh, onneks saat hommat kuntoon nyt (toivottavasti). Tiedän kuinka ärsyttävä on ravata paikasta toiseen, koitapas siinä sitten pitää asenteena se että ”joo mielellänihän mä käytän vapaa-aikani tähän” :D

        Tykkää

        • Haha niinpä! Kyllä tää tästä! Sitku mulla on ne henkkarit nii eipähän joudu tätä prosessia tekee uudestaan! KOSKAAN :D Täähän menisi tosi nopeesti, jos mulla ei ois pyörä(kin) paskana :P Kyl tää tästä! :3

          Tykkää

          • Voi hitto, sulla on kasaantunut nyt kyllä noita ikäviä juttuja ihan urakalla :/ Mutta kyllä se siitä, huonojen juttujen jälkeen on pakko seurata aina jotain hyvääkin! Ainakin jossain vaiheessa :D

            Tykkää

            • No siis. Plot thickens: kestää 2 viikkoa saada ne henkkarit – eli tota mites mä maksan mun laskut :DDD #FML. NO toivotaan todellakin, että .. no.. joku kaunis päivä tulee jotain hyvää haah MUTTA PYÖRÄ TOIMII!

              Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: kun mikään ei vaihteeksi toimi.. pt biljoona. | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s