3 x kivaa juttua

Aamu alkoi vähän huonosti siinä mielessä, että maikka oli pistänyt meidän lukujärjestykseen väärän ajan meidän seminaarille – tunnin liian aikaisin. Ja kaikki kaverit unohtivat kertoa tästä mulle, kun en ollut viime seminaarissa – koska olin silloin katselemassa sitä asuntoa. Kiva, kiitti kaverit. Siinäs sitten istuin koulussa kello kahdeksalta, kun kaikki muut veti vielä sikeitä. Oli tosi kivaa joo. Ei ole eka kerta kun meidän maikka on munannut. Onko niinkun niin vaikeaa laittaa oikea kellonaika sinne lukkariin? Niinkun – you had one job! (Meillä ei siis ole luentoja ollenkaan.. vaan kaikki pitää oppia itse.. wut?)

Muuten päivä on ollut mitä mainioin, itseasiassa mua ei edes ottanut toi maikan moga edes päähän. Wut? Tiedän! Aurinko on paistanut ja ulkona on lämmintä! Istuttiin tyttöjen kanssa opiskelemassa muutama tunti koulussa, sen jälkeen pyöräilin kotiin ja siivosin loput kämpästä – jopa hellan takaa. Yök! Mutta nyt kaikki on ihanan puhdasta. (Kestänee noin viikon.)

juurekset

Illalliseksi teen uunipaahdettuja juureksia ja valkosipulikanaa. Koska, noh – tänään jaksan! Välillä jopa yllätän itsenikin! (Se on muuten ihana tunne!) Kohta valmista om nom.

Yrititkin kasvaa hirveetä vauhtia! (Ja ovat elossa vielä!)

togojar

Yritän taas innostua syömään vähän terveellisemmin. Siihen tarvitaan ehdottomasti to go-jarsit – koska smoothie season is coming! (Tarvitsen vaan nätimmät pillit, eikö vain?) Nämä löysin Åhlensiltä, ja maksoivat vaan 25 kruunua. Kelasin, että nämä ovat varmaan mitä mainioita kippoja tuorepuurolle kesää varten sitten! Ääk mulla on niin paljon inspistä ruuan suhteen, tekisi mieli testata kaiken maailman juttuja. Miten olisi vaikka punajuurikakkua? Nami!

Sen lisäksi olin vielä juoksemassa tänään, ja nyt alkaa melkein skulaa tää homma jo. Mitä nyt sain pienen astmakohtauksen – viime kerrasta noin nelisen vuotta.. Ja eihän mulla mitään lääkkeitä ole, mutta meni jo ohitse. Kai. Miten se menikään – train insane? Yupp fiksua, tiedän. Musta tuntuu että johtuu siitepölystä tai jotain vastaavaa. Kohta pystyn jo juoksemaan sen 5 km yhteen putkeen. Yass!

Jospa tästä menisin istumaan partsille syömään mun illallista ja katselemaan auringonlaskua? Ei paha. Perjantai-lauantai menee sitten töissä hengaillessa…

Mitä kivaa sielläpäin on tänään tapahtunut?

PS. Blogilista näköjään lopettaa toimintansa kesäkuun alussa. Eli te jotka mua sitä kautta stalkkaavat.. kannattaa vaihtaa esmes Blogloviniin tai johonkin vastaavaan systeemin? :)

3 thoughts on “3 x kivaa juttua

  1. Valkosipulikana, mun heikkous! (Osaan näemmä spotata postauksesta sen oleellisimman…) Ihailinkin noita purkkeja Instassa, mutta järki sanoo etten käyttäisi niitä kuin muutaman kerran, minkä jälkeen ne pölyyntyisi kaapissa :(

    Tykkää

    • Valkosipulikana on vaan niin perkuleen hyvää! (valkosipuli ylipäätänsä on sairaan hyvää ruuassa, kunhan sitä on ihan törkeesti mukana.. okei ei ehkä törkeesti mut enemmän kun sopivasti :D)

      Mä oon jo käyttäny pari kertaa! Tosin vaan yhtä, se toinen on sellanen varapurkki, jos vaikka sattuisi tulee joku kylään :P Mut joo helposti jää tuollaiset kyllä pölyntymään :/ Mulla tosin pölyntyy vaikka kuinka paljon juttuja tuol kaapissa, nii ei haittaa jos pari lisää :D

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: vadelma-lakritsi smoothie | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s