hauskaa vappua indeed..

Toivottavasti vappu vietetään edes hieman mukavemmissa tunnelmissa sillä puolella skriiniä, kuin tällä.. Nimittäin mun vappu tulee koostumaan tästä:

studyingislikestudentanddyingputtogether

Tenttiopiskelusta. Oujee. Post-it – seinä tulossa. Ja lupauduin vielä mennä huomenna töihinkin, eli vielä kivempaa. Ja sain vielä luvan tsiigailla hiljasina hetkinä mun oppikirjoja. Eli tulen tyyliin opiskelemaan töissä. Tuplakivaa. Enhän suinkaan halua kuulostaa mitenkään kyyniseltä tai mitään. Mutta siis joo. Olisinhan sentään voinut aloittaa tämän opiskelun vaikka sunnuntaina, tai maanantaina, tai tiistaina. Mutku ei. No. Onhan mulla vielä hieman alle viikko aikaa mennä läpi nämä mun pari VIHKOA muistiinpanoja. Koulukaveri yritti tänään kopsata yhden puolikkaan sivun – siihen meni noin puoli päivää koska:

”Marianne hei, mitä tässä lukee.. hiilihydraatti..?? Ja sen jälkeen.. ”
”Ööh annas kun katon. Hmm hyvä kysymys.. ” kysyy koulukaveri numero kaksi.. ”Hei mitäs tossa vois lukee? Hiilihydraatti mitä? ”

*Kaikki kolme etsii sen sivun, josta teksti on kirjoitettu, kirjasta ja lukee noin kolme sivua.. johon menee x määrä tunteja..*

Kolme tuntia myöhemmin..

”Siis siinä lukee siis hiilihydraatti ja rasva joo.”
”Joo.. ens kerralla sitten joo kirjoitan vähän selvemmin nää mun muistiinpanot. Aika paha kun ei itsekään oikein tajua, että mitä niissä lukee. ”

Kaksi tuntia myöhemmin..

”Ootko jo kopsannut valmiiksi sen sivun?”
”No tota, en kun mitä tässä hei lukee oikein?”

Jes. Enhän mä kuitenkaan mitään tästä opi, enhän mä koskaan.

Jospa minä tästä jatkaisin tätä opiskelua edes hieman, niin aloittakaa te se vapunvietto ;)

PS. PERJANTAINA ALKAA MM-LÄTKÄÄÄÄ!!! Taas se aika vuodesta, kun Ruotsissa asuvalla suomalaisella on todella kusiset oltavat .. toisaalta jos menee tosi hyvin (eli Suomi > Ruotsi = best day evör!) Kuka muu aikoo kattoo??

4 thoughts on “hauskaa vappua indeed..

  1. Höh :( Ensi vappuna sitten hauskemmissa merkeissä! Mä oon menossa perinteiseen tapaan juomaan vaan, sellainen perusvappu!

    JA ne MM-kisat, jes :) Toivottavasti Suomi voittaa, vaikka mä olisin oikeasti iloinen siitäkin, jos Ruotsi veisi kullan :D Oon ihmeellinen suomalainen..

    Tykkää

    • Ens vappuna kirjotan gradua :DDD vielä kivempaa! :D Not! Hei ota pari munkin puolesta ;) Ja pidä hauskaa :))

      Joo no.. mielummin Ruotsi, kun esmes Venäjä tai Kanada. Kyllähän mäkin heijaan niitä, jos eivät pelaa Suomea vastaan .. Mut toivotaan nyt et se Suomi ottais voiton kotiin. Meijän vuoro :D

      Tykkää

    • Niin on! Tosin mun pitäisi blokata se sivu koska.. vain.. yksi.. kuva.. vielä.. ja yksi lisää.. ja yks vielä.. sitten lupaan opiskella! :P

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s