sinkkuelämää: here we go again..

Here we go again.. Nimittäin tankkasin eilen Tinderin, koska.. no.. mulla on niin tylsää.

norris thumbs

Mulla oli vähän sekavat tunteet koskien sitä, mutta enhän mä nyt voi vaan kotonakaan istua mätänemässä. Eiks je? Sitäpaitsi, mun mielestä olen nyt antanut exälle tarpeeksi aikaa suremiseen? Eikö vain? Onhan tässä mennyt jo pari kuukautta.. tai jotain vastaavaa? Time to move on!

Mä jotenkin kuvittelin, että Örppöö olisi vähän ryhdistäytynyt tässä noin puolen vuoden tauon aikana ja useammat olisivat alkaneet käyttämään Tinderiä. Mutta oh how wrong I was. Aamuun mennässä olin nimittäin selannut läpi KAIKKI mun lähettyvillä olevat tyypit.

srsly

Perkuleen pikkukaupunki!

Pitänee kait lähteä vähän matkustelemaan… :D

Tärkeintä on kuitenkin tämä: Suositut sinkkuelämää postaukset jatkukoot!

2 thoughts on “sinkkuelämää: here we go again..

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s