how to swim like a boss

Uiminen, se on kyllä ainoa cardiotreeni, josta ihan aikuisten oikeasti tykkään. Mutta paska juttu on se, että saan kloorista tulipunaiset silmät ja näytän ihan pilviveikolta uimisen jälkeen. Joten ostin uimalasit tuossa joskus vuoden alussa. Ja tänään sain itseni liikkeelle uimahallille.

Vedin tosihyvin, vaikka en olekaan uinut sitten viime syksyn. 2 km 50 minuutissa on mun mielestä selkä- ja polvivammaiselta (mun polvi on tyyliin jostain kumman syystä mäsänä.. en kestä enää näitä loukkaantumisia! Gnaah!) aika hyvin vedetty. Sitäpaitsi mulla oli sellainen fiilis, että kaikki vaan katsoivat miten helvetin nopea olin, koska näytin niin prolta lasieni kanssa.

Uimisen jälkeen menin vielä löylyyn chillaamaan ja pesin hiukset sun muut. Fiilis oli mitä mainioin. Laitoin hiukset ponnarille ja olin tekemässä meikittömänä lähtöä uimahallilta, kun vielä tarkistin ihan äkkii vaan peilistä, etten esmes ollut tulipunainen naamassa tai mitään. Ja sitten se shokki iski. NE UIMALASIT OLI TEHNY SIIS SUURINPIIRTEIN FRITSUT MUN SILMIEN YMPÄRILLE! Hirveet imukuppijäljet silmissä. Katsokaa nyt:

uimassa

Kuva on vähän epäselvä, sori. Mutta siis, you get the point! Meinasin alkaa itkee kun näin peilikuvani. Enhän mä voinut lähteä kotiin sieltä uimahallilta! Join about litran vettä, jotta iho palautuisi normaaliksi – mut no ei mitään tapahtunut. Laitoin kasvorasvaa – ei mitään. Miksi, oi miksi en ottanut meikkejä mukaan?!? Porukka katseli vähän kummasti mua siellä pukkarissa, koska paniikissa yritin silotella sorminkin sen ihon normaaliksi – mutta imukuppijäljet ne vaan pysyi siinä. Kun olin istunut siellä puoli tuntia, eikä mitään tapahtunut – vedin lippiksen todella kireeksi pään päälle ja kävelin ulos katse maassa, jotta se lippa peittäisi mun kasvot.

Hitto kun piti vielä mennä kauppaankin ruokaostoksille. Yhyy! Sitäpaitsi, olen parin päivän aikana jutellut yhden kivan hepun kanssa Tinderissä ja olin satavarma, että tyyliin törmäisin siihen kaupungilla. Koska – sehän olisi ollut niin tyypillistä! Olisi sekin jutustelu loppunut kuin seinään – koska näytin ihan aikuisten oikeasti friikiltä! Mietin jo, että meen ihan suoraa tietä kotiin, mutta muistin sitten – ettei mulla ole maitoa, joten oli pakko mennä sinne kauppaan.

Kaupassa vedin samalla tavalla, katse maahan jotta lippa peittäisi naamani kunnolla. Ei  sitten varmanakaan ollut ollenkaan epäillyttävän näköistä, ehei. Kirjoittelin samalla kaverille, että yhyy mulla on frisut silmissä yhyy. Se vaa: eiku ne tajuaa kyllä, että oot uinut like a boss, pää pystyyn vaan! (samalla kun se suurinpiirtein kuoli nauruun – varsinkin kun se näki tuon kuvan.. ) No en tod! Törmäilin about ihan jokaiseen ihmiseen siellä kaupassa, ja mumisin pienet ohot ja anteeks katse maassa ja jatkoin suorinta tietä maitohyllylle ja sieltä kassalle. Luulivat varmasti, että olen tyyliin avoimessa hoidossa tai jotain vastaavaa. Sen verran sekavaa käytöstä oli. Kassatätikin katsoi mua vähän säälien.

Se fiilis kun astuin kotiovesta – sanoinkuvaamattoman ihana fiilis! Ja näin kolme tuntia myöhemmin – ne jäljet on VIELÄKIN SIINÄ!

Kysymys kuuluukin nyt sitten.. MIKSI tämä tapahtui? Onko mulla jotenkin huonot uimalasit, vai oliko ne liian kireellä vai oonko vaan niin huono, etten osaa käyttää niitä?

Lopetan kohta uimisenkin. En kestä!

3 thoughts on “how to swim like a boss

  1. Voi hitto, en tiennyt että toi on edes mahdollista :DD Jos ne sitten oli liian kireät? Meinasi lentää cokikset koneen päälle kun luin tän, anteeks! :D

    Tykkää

    • hahah no hätä, nauratti kyllä itseäkin kun tulin kotiin ja katoin tuota kuvaa :D

      Enkä mäkään tiennyt! Ja oon sentääs uinut lasien kanssa aika monta vuotta :D

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: viikon ♥ ihanat: redbull-rahkaa, mustikkamojitoa ja aivan törkeän hyvää sushia. | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s