kun mikään ei vaihteeksi toimi.. pt biljoona.

Päivä lyhyesti vedettynä:

– liian vähästä unesta + nukuin pommiin ja jouduin tekemään äkkilähdön koululle.
– hirveestä tenttistressistä (syke noin biljoona.. katsokaa nyt vaikka mun post-it-seinää.. :D tentti tosin kai meni ihan ookoo.. pidetään peukkuja)
– jonottamista verovirastolla 30 minuuttia, kun vain kaksi ihmistä mun edellä.. mun asia kesti tasan minuutin.. Nice.
– pankkiin vaihtamaan se tamagotchi .. -.. huomatakseni, että vanha, hajonnut tamagotchi on kotona..
-.. joten pyöräilin hakemaan sen ja sitten takaisin pankkiin..
– .. lisää jonottamista noin 30 minuuttia, 7 ihmistä ennen mua – 4 kassaa..
-.. sain todella surkeaa palvelua samalta akalta, joka palveli mua viimekin kerralla..
-.. jonka takia sain primitiivireaktion, koska hän sanoi ettei voi auttaa mua toisen asian kanssa, vaan mun olisi pitänyt mennä toiselle kassalle jonottamaan lisää. (Sain sentään tamagotchin ilman mitään muminaa..) Lähdin ovet paukkuen (okei, liukuovia ei oikein voi pamauttaa kiinni – but you get the point..) pois paikalta.. (mulla oli vielä nälkäkin..)
– pankin jälkeen ruokaostoksille – ja kassalla mun laukun sisältö levisi lattialle. Kiva siinä sitten poimia niitä paskan polven kanssa.. eikä kukaan tietenkään voinut auttaa, vaan siinä vaan tuijottivat ihmeissään. Ihania ihmisiä, all over the place!
– sen jälkeen kotiin maksamaan laskuja – ja huomataakseni, että olen saanut liian vähän palkkaa.. Joko palkkatoimisto on mogannut, tai sitten olen unohtanut kirjata tuntini.

Elämä, tää on sulle:

fuuMä meen nyt nukkumaan, hyvää yötä.

4 thoughts on “kun mikään ei vaihteeksi toimi.. pt biljoona.

  1. No HÖH :( Mutta hei, nyt ei taas voi paljon huonommaksi mennä, joten kyllä se siitä! Sateen jälkeen tulee sateenkaari ja sitten auringonpaiste ja sitä rataa (joo varmaan lohduttaa :D)!

    Tykkää

    • Hahahah tulispa! Aurinko kyllä paistaa, mutta ulkona on kyllä kuitenkin kylymä ja tuuleee yhyy… tota joudun takaisin fyssarille kuntouttamaan polvea :D kävin lääkärissä.. sateenkarta odottaessa…

      Tykkää

    • Toivotaan näin. Tosin hehee.. musta kuitenkin tuntuu, ettei menny koska kukaan ei ole pistänyt samoja vastauksia kun mää niihin kysymyksiin :P

      Mä mietin jo oikeasti pankin vaihtamista, ettei tartte koskaan nähdä sen naisen turpaa enää :P

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s