sinkkuelämää: liian nirso tinderiin?

Olen tinderöinnyt (onko tuo sana) nyt aika kauan. Muutama viikko? Kuukausi? Ja olen saannut ehkä kourallisen matcheja. KOURALLISEN! En ymmärrä, mähän oon MAHTAVA IHMINEN!? Ensin olin silleen: ”Että yhyy, kukaan ei tykkää musta? Mun profiiliteksti on liian vittumainen, yhyy (niin se kyllä onkin). Mun kuvat on rumia buhuhuyhyhyhyyy – tuun kuolee yksinäisenä viidenkymmenen (allerigaystävällisen) kissan kanssa, jotka sitten syövät mut kun mun tuurilla tukehdun jätksiin..”

crying3

Sitten muistin.. Hah. En tykkää melkein kenenkään kuvista, joten mahdollisuus on aika slim to none, että saisin matcheja. Eli 99% mun swipeista menee vasemmalle.

fab

Kysyin kavereilta, että olenko nyt aivan liian nirso? Kun JOKAISESTA tyypistä löytyy jotain ärsyttävää – olkoot sitten kuvissa (Jeesus-parta, tribaalitatskat, pelkästään naamakuvia tai pelkästään kuvia ilman paitaa päällä, rööki huulessa.. etc etc) tai tekstissä (pelkkä pituus, vaatimuslista, romaani siitä miten ihana ihminen on..) Kaveri: Jotkut standardit pitää olla.. mutta joo todennäköisesti voisit höllätä hattua vähän.. :D

Mulla on siis suuri päätös edessä, alennanko standardeja, vai elänkö yksin loppuelämäni?

wondering2

8 thoughts on “sinkkuelämää: liian nirso tinderiin?

    • ”Tribal tattoos are only okay if you belong to an actual tribe, and a Jesus beard is only okay if you’re Jesus. Fin/Swe/Eng, also fluent in sarcasm, (insert insta here) PS. I’m not as bitchy as I might sound (promise!) and also think that the person who gets the ”match found”-message is the one who starts the discussion – because that IS the point of this shit, riiight?”

      Mulla oli ennen se i’m not saying I am batman, but no one has ever seen me and batman in the same room together.. mutta vaihdoin kun mua alkoi pännimään se, ettei KUKAAN sano mitään (paitsi minä, mutta en oikein saannut mitään vastauksia takaisinkaan.. ) , plus alkoi vituttaa tää nykyinen jeesus/hipsteripartamuoti + että kaikilla on TRIBAALITATSKOJA.. Olis tehny mieli vetää vielä ilkeimpiä kommentteja esmes ”EN HALUA ASUA MISSÄÄN VITUN MÖKISSÄ LANDELLA ja VIHAAN LANDEPAUKKUJA.. ENKÄ HALUA SUN MUKSUJEN ÄITIPUOLEKSI ” mutta pystyin hillitsemään itseäni edes vähän :D

      Tykkää

      • Tuo on kyllä parempi kuin Batman, siis tekstinä (koska Batman). Itsekin Tinderissä ollessani harmittaa jos naisella ei ole yhtään tekstiä. Ei siis voi tietää onko tiukkapipoinen, sarkastinen, tylsä vai myös rento ja mukava nainen.

        Itse käyn silloin tällöin Tindertreffeillä, ovat tähän asti olleet ’ihan mukavia’ ne ketkä ovat lähteneet mukaan. Jotkut taas haluavat keskustella kunnes ehdotaan näkemistä, sitten menevät epävarmaksi. Olen myös huomannut että Tinderissä on osin varattuja naisia, jopa tuttuja naamoja, mukaan keräämässä huomiota. Se on vähän mielenkiintoista kun huomaa että on yhteisiä ystäviä ja sitten muistat nähneensi tuo nainen ennen miehensä kanssa.

        En ota mitään vakavasti siellä enää, mutta jatkan kokeilemista. Ainakin en jatkaa selaamista jos on jo muutama matchia, vaan yritän pistä viestiä kaikille kun en ehdi puhua niin monen naisen kanssa yhtä aikaa jos nyt kaikki vastaavat. Sitten parin päivän jälkeen ne saa lähteä jos ei ole tullut mitään reaktiota.

        Ehkä jo jossain löytyy Rate my Tinder profiletext? :)

        Tykkää

        • Joo mäkään en tykkää siitä, ettei oo mitään tekstiä, ei saa mitään kuvaa ihmisestä. Tai sitten nää klassikot: pituus, tai ”kysy vaan.” Ne on melkein automaattisesti swipe left.

          Mä en oo päässyt kun ainoastaan yhdelle deitille hahaha ja se oli mun exä :D kaikki muut keskustelut ovat kussut jossain vaiheessa, joko mun toimesta tai miehen. Mutta ei mua periaatteessa haittaa, tiedän, että asun ihan väärässä paikassa (pieni kaupunki – liikaa maaseutua ympärillä) ettei tää ehkä oo se paraa systeemi deittaamiselle. Pitäisi olla suuremmassa kaupungissa, jotta tää toimisi edes vähän. Saattaa toimia 10 vuoden päästä – mutta sitten on jo varmaan tullut sata muuta appia tilalle :P

          Ja joo, niitä varattuja on ikävä kyllä aika monia. Mutta siis, suurin osa ihmisistä on muutenkin idiootteja, joten ei yllätä :/

          Mua ottaa just nyt niin paljon päähän se, ettei miehet avaa keskusteluja. Tai siis kukaan. Jostain luin, että näköjään on joku trendi, että naisten pitää avata se keskustelu nykyään. Kun mä nyt oon sitä mieltä, että ihan v*tun sama – se joka saa matchausviestin on se joka aloittaa keskustelun.. Olen so far aloittanut JOKAISEN keskustelun jokaisen matchin kanssa – mutta nyt ei enää jaksa.. Mun pitää ehkä antaa mun hermojen viilentyä vähän, kirjoittaa uusiksi mun profiiliteksti, ja sitten ryhtyä leikkiin vähän iisimmin, nyt vaan vitutta :D

          Näköjään Redditissä oli jonkinlainen rate my tinder profile-juttu, tai nopean googlauksen jälkeen huomasin sen. Mutta toisaalta, mun profiiliteksti on tällä hetkellä tarkoituksella paska :D Eli siis matchausprosenttien mukaan, se batman oli huomattavasti parempi, kuin vittuilu :D

          Tykkää

  1. Ei kai tinderin ajatuksena ole, että mennään ensi treffeillä naimisiin (ihan VI*UN tyhmä sarja!), niin eikös silloin voi alentaa standardeja?. Tuloksena enemmän matchejä ja kenties tapaamisia….

    Tykkää

    • Hehe tiiiiän.. mutku yhyyy :D Mutta asia on todellakin harkinnassa.. ja alkaa menee siihen suuntaan, että tiputan niitä joo :P

      Kuka muuten keksi idean tuohon sarjaan. Tai siihen aatami ja eeva-sarjaan (jota siis en ole nähnyt, ainoastaan lukenut iltalehdistä..)? Voisin keksiä sekunnissa paremman idean :P Ja sitten musta tulis miljonääri! (ish..)

      Tykkää

  2. Mä olin todella nirso Tinderissä (kuten myös irl), koska mulla nyt vaan on tyylillisesti niin tarkka maku (mustaa vaatetta, pitkää hiusta jne). Olin n. viikon Tinderissä, jonka aikana matcheja tuli joku 15 ja olin swaippaillut oikealle ehkä 20 tyyppiä. Ja tietysti selannut läpi miljoona vasemmalle päätynyttä kuvaa ja turhautunut. Juttelin kolmen kanssa, joista kolmannen kanssa menin lopulta treffeille ja huomattiin pian, että kyllä me ollaan ihan oikea match. Nyt ollaankin seurusteltu sitten 4 kk. Joten mä kyllä olisin ihan sillä kannalla, ettei kannata laskea niitä standardeja, niin ei tarvitse niin montaa ”turhaa” jututtaa. :D

    (Ok, saattaa olla, että mulla myös kävi vaan tuuri. :P)

    Tykkää

    • Mä kyllä sanoisin, että sulla kävi tuuri :D Mut yay! Way to go, ihana kuulla, että jollakin on edes vähän tuuria! :)))

      Siis mähän tapasin exäni Tinderissä, mutta sen jutun aikana päätin, etten voi tiettyjä standardeja tiputtaa ihan aikuisten oikeasti, koska silloin menee mielenterveys siinä samalla :P Mutta nyt kävi kyllä mielessä, että taidan olla vähän liiankin nirso, hehe. Toisaalta tähän tilanteeseen voi myös päteä sijainti, pieni kaupunki – liian vähän vaihtoehtoja.. ja liikaa tiettyyn muottiin kuuluvia miehiä (eli just ne, jotka ei oo mun ”tyyppiä” – ja mulla ei edes ole mitään tiettyä ”tyyppiä.” En aikuisten oikeasti ole NIIN nirso, kuin miltä kuulostan :D)

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s