asioita, joita olen oppinut tänään

1. Ei kannata sanoa tottelemattomalle koiralle (mäyräkoira) lenkillä (kovaan ääneen) ”Teen susta kohta nakkikastiketta, ellet perkele tottele. ” Muut lenkillä olevat nimittäin kyyläävät aaaaika kauan (ja tod näk soittivat jonnekkin eläinsuojeluyhdistykseen…) Anteeksi, se oli siis läppä.. ish. No oli se. Mutku lyhyt pinna, tiedättehän. Eli se nainen, jolla oli lievä hullun kiille silmissä ja manasi perässä laahustavaa koiraa Vantaanjoen varrella oli joo minä.

2. Ei kannata juosta, jos polvi just ja just kestää kävelyä.

3. Olen ehdottomasti asunut aivan liian kauan Ruotsissa. Suomalainen sauna vei voimat ihan kybällä – ja istuin ylälauteella ehkä kolmisen minuuttia, loput ajat alimmalla lauteella. Saunan jälkeen olen vaan istunut sängyllä, tuijottanut seinään ja kuolannut. Muy sexi.

4. Kun pesee värit pois hiuksista silleen, että roikkuu pää ammeessa niinkun ammeen reunan yli juu nou – ei kannata avata silmiä koko ajan ja katsoa, lähtikö kaikki väri ja shampoot – koska ne niinkun valuu silmiin ja sitten kirvelee kivasti.

5. Uusista kengistä tulee aina rakkuloita. Mitään poikkeusta ei ole. Tästä lähtien, heti kun ostan uudet kengät, menen takuuvarmasti ostamaan kolmisentuhatta pakettia laastareita. Paitsi en tule, koska mulla on se kalapuikkomuisti.

6. Mun nauru kuulostaa hidastettuna aivan psykopaattiselta, tyyliin murhaajalta jossain karseessa kauhuleffassa. Älkää kysytkö, miksi tämän tiedän, kunhan nyt vaan tiedän. Ja ei, ette saa kuulla!

7. Mutsi on huomattavasti parempi spell check, kuin Google. Oppisi vielä ruotsia, jotta se voisi toimia vielä Google Translatena.

2 thoughts on “asioita, joita olen oppinut tänään

  1. Haha, tyypillistä, loppujen lopuksi tottelematon koira kerää kuitenkin säälipisteet muilta lenkkeilijöiltä! :D Sofi varmaan katseli niitä vielä oikein pohjattoman surullisella katseella :D

    Voi sitä polvea.. Toi on oikeasti varmasti niiin turhauttavaa, sen lisäksi että sattuu! Ja joka päivä oppii uutta, hyvässä ja pahassa! Hiusvärin pesuvesiä oon onnistunut itsekin roiskauttamaan silmääni ja hitto miten se kirvelee.. Pelkäsin mun näön puolesta ihan tosissaan, opin siis sen, että jatkossa pidän ne silmät niin hemmetin tiukasti kiinni :’D

    Tykkää

    • Kumpi meistä saa niitä säälipisteitä? Toivottavasti minä :D

      Joo no siis polvi alkaa jo olee vähän parempi, kunhan muistan etten nyt hirveesti sitä rasita. Eilen taas pikkasen tuli liikaa riehuttua, kun ruohonleikkurilla riehuin faijalla. Oppis vaan ottaa iisisti. Haha joo siis ihan hirveetä saada ne pesuvedet silmiin.. tosin minä opin sen, etten toista kertaa roiku siitä ammeenreunan ylitse ens kerralla meen AMMEESEEN. Minimoin siten riskit mokaamiseen :P

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s