viikon ♥ ihanat: uudet niket, lomailua ja liikaa hyvää ruokaa.

Mä en oikein ymmärrä, miksi tää mun sisäinen herätyskello ei okein tajua, että mikä tämä maaginen ”loma” oikein on.. Siis tajua jo, ettei se tarkoita sitä, että alkaa heräilemään kello neljältä aamulla.. ja lopullisesti kello kuudelta. Täysin pirteänä. Koirakin oli näin iloinen siitä, että heräsin näin aikaisin:

waj so öörli

Anyhoo tämän viikon ♥ jutut ovat esmes:

♥ Lisää kesämusaa! Avicii & Wyclef Jean – Divine Sorrow. Ja mun (tällä hetkellä aika lyhyt) kesämusalista: kesäkesäkesä. (Siis kai te ootte tietoisia siitä, että mun playlistat ON parhaita, koska mulla on maailman paras musamaku? Eli siitä vaan seuraamaan Spotifyssa..) ♥

♥ KUNNON SAUNA! Olen niin kyllästynyt ruotsalaisten ”lämpöisiin” huoneisiin. Perkele. Saunan pitää olla kuuma! Tosin, en kyllä kestänyt sitä niin hyvin, kuten viimeksikin mainitsin. Mutta oli ihanaa viettää kunnon spa-ilta mamman kanssa: ensin saunaan, sitten naamio naamaan (Jääkaapista löysin mutsin Lushin Catastrophe Cosmetic – joka tuoksui (tod näk myös maistui, vaikken maistanut höhö) ihanalta mustikalta.. ja onhan se niin, että kaikki mitä vanhemmilla on jääkaapissa on jälkikasvulle vapaata riistaa, eiks je? ) sen jälkeen vielä värjätä hiukset ja tehdä mani-pedikyyrin.. Miksen hemmottele itseäni useammin? Koska laiska, tiedän. ♥

♥ Vihdoinkin sain tuon meidän mamman raahattua salille ja sehän vetää jo todella hyvin, vaikka vaan pari kertaa ollaan oltu. Projekti: Mammasta teräsmummo! Mun ihan ensimmäinen asiakas :D ♥

♥ Siinä samalla olen itsekin taas pienen kuntoutusepisoodin jälkeen aloittanut salitreenit ja HITTO OLENPAS KAIVANNUT LIHASSÄRKYÄ! Olin ihan unohtanut, miten ihana tunne se on, kun on paikat niin hellänä, että jopa pukeutuminenkin on haastavaa.. Masokisti tai jotain vastaavaa, miten se nyt sitten menikään.. ♥

nike

♥ Koska viksuna likkana otin mukaani huonoimmat kengät evör tänne Suomeen – polvi otti vähän turpiinsa. Joten oli pakko mennä ostamaan uudet lenkkarit. Ai kauheeta, kun harmittaa (sarkasmia, huom). Ei edes yhtään – koska uudet Niket ovat aivan ihanat. Ja polvi samalla parempi. 50 euroa well spent. Stadiumista. Mun tennari/lenkkari/treenikenkä kokoelma alkaa näyttää aika hyvältä nyt. Melkein kaikki sateenkaaren värit löytyy kotoa, ainoastaan vihreet ja keltaiset puuttu :D Ja lilat, mutta liloja en välttistä menisi ostamaankaan. YASS! ♥

♥ Olen lukenut jopa 4 sivua tuota kirjaa.. jotenkin se vaa ei nappaa.. ehkä pitäisi yirttää vähän enemmän? ♥

♥ Olen suunnitellut heittäväni talviturkin ihan any day now, joten oli ihan pakko ostaa sitä varten uudet biksut. Koska mageet ja vähän sporttiset. Gina Tricotista. Jos ihan oikeasti nyt tehtäis se porttikielto mulle kaikkiin liikkeisiin, jossa myydään urheiluvaatteita. Kun alkaa lähtee vähän käsistä tää mun urheiluvaatteiden ostaminen, kun jo bikinitkin ostin. Minähän en edes käytä biksuja. Ha! Ja niin, tulihan sitä ostettua toisetkin biksut. Mä en kestä itseäni. ♥

rilli

♥ Olin pari päivää Kirkkonummella hengailemassa faijan ja niiden kanssa. Ja esmes grillattiin. Ja söin sitten kokonaisen lehmän, pellollisen vihanneksia ja puolikkaan possun (makkaran muodossa) – en EDELLEENKÄÄN pysty hengittämään kunnolla ja on ähky. Syötiin sentääs viiden aikoihin eilen illalla. Mutta kun siis GRILLIRUOKA ON LIIAN HYVÄÄ! Kesän kohokohta on aina faijan grillisafkat. Nami. Tosin pakko nyt lähtee lenkille tuossa sateessa hehe. ♥

♥ Olin myös ajamassa autoa, piiiiiitkästä aikaa. Eli jos näitte aavistuksen epäillyttävästi ajelevan akan Kirkkonummella ja Länsiväylällä, sekä vielä Ruoholahdessa – niin se oli minä. Just se akka, jolla oli vaikeuksia pysyä yhdellä kaistalla ja oli välillä ajamassa ojaan. Siis joo, mulla on siis ollut ajokortti jo yli vuosikymmen, en vaan ole ajanut niin paljon Ruotsissa asuessani. Perjantaina olin silleen, että hyissaaaa en halua ajaa, we’re so dead, kai kaikilla on henkivakuutukset – lauantaina olin silleen, että meenpäs tästä ostamaan itselleni auton, I’m a pro.. Siis Ruotsi on oikeasti tehnyt musta kunnon mammarin, tosinössön. EI HYVÄ! Aika muuttaa takaisin Suomeen, tyylin nyt (ihan oikeesti). ♥

♥ Sen lisäksi olen käynyt kummitädin luona syömässä.. ja itseasiassa, olen tyyliin vaan syönyt, hehe. Niin ja ollut tyhjentämässä siskon vaatekaappia – pussillinen kerran, kaks käytettyjä vaatteita, kyllä kiitos. Pitäähän siskon saada tilaa uusille vaatteille. Siis tosiaan ne perusjutut, mitä aina teen, kun olen kotona. Ihan parasta evör. Ja kiva vielä, että siskolla on sopivasti sellainen duuni, että pääsee aikaisin kotiin niin ehtii leikkiä mun kanssa. ♥

♥ Mun suomenkieli alkaa jo sujumaan vähän paremmin. Aika reippaasti on sanoja vielä hakusessa ja olen muutenkin vähän liian ystävällinen suomalaiseen ympäristöön.. hehe, mutta babysteps.. ♥

♥ Orange is the new Black – kolmas tuotantokausi fuuuck yeah! Tiedän mitä teen huomenna, katson koko kauden, en liiku sängystäni minnekkään :D ♥

Mutta hei. Tässähän on kuitenkin vielä kokonainen viikko lomaa jäljellä! Tänään tiedossa reissu Espooseen sukuloimaan – sen jälkeen mulla ei ole mitään pakollisia menoja   ja voin vaan olla. Jos nyt vaan nuo aivot tajuaisi, että haluan myös nukkua vähän – jotta jaksan sitten raataa töissä.

Miten kesä sujuu sielläpäin?

4 thoughts on “viikon ♥ ihanat: uudet niket, lomailua ja liikaa hyvää ruokaa.

  1. Kivoja ihanuuksia! :D

    Mahtavaa, että oot saanut äitisikin innostumaan salilla käymisestä, vaikka oli vielä alussa se inhottava asiakaspalvelukokemuskin! Respectit siis ja suunta vaan ylöspäin! :)

    JA mä oon ikävöinyt kunnollista saunaa koko talven ja nyt kun olen päässyt jo moneen otteeseen kunnon mökkisaunaan, niin ai että :D Ja ooooo noi grilliruuat!!! Arvaa vaan tuliko nälkä… Vaikka juhannuksena kyllä vedin kaksin käsin ihan liikaa kaikkea, niin silti! Namnam!

    Tykkää

    • Joo elämä on ollut aika ihanaa kuluneen parin viikon aikana :P

      Hmm muistaakseni kyllä kirjoitin jossain postauksessa, että se asiakaspalveluhommeli on selvitetty, mutsi sai korvauksena yhden kuukauden puoleen hintaan :) Ainakin olen varma siitä, että olin kirjoittamassa siitä :DDD Mutta joo tosi kivaa, että hän on nyt kuitenkin aloittanut salitreenit. Toivotaan, että jatkaa kun olen taas täällä Ruotsissa :P

      Siis voitko tajuta mun pettymyksen kun mä MISSASIn (en siis jaksanut, kyennyt) mennä mökillä saunaan – koska se oli ihan väärään aikaan – eli ennen ruokailua, joka ois tarkoittanut, että oisin sammunut heti saunan jälkeen :( Joo mäkin vedin kaksin käsin ruokaa KAIKEN pöydältä HAHAHHA (siitä tulossa postausta anyday now :))

      Tykkää

      • Haha joo niin muuten kirjoitit! Se tuli mun mieleen itseasiassa heti kun lähetin ton aikaisemman kommentin, mutta en sitten viitsinyt enää laittaa uutta kommenttia heti perään :DD

        VOI EI, mikä menetys! Mutta jos pitää valita mahtavan ruuan ja saunan välillä niin hmm.. Kyllä mäkin varmaan ahmisin kaksin käsin ja tyytyisin siihen ajatukseen, että meen sinne saunaan sitten joku toinen kerta :’D

        Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s