sinkkuelämää: mielummin sinkku for life, kun huonossa suhteessa.

Pari yötä sitten sain viestin kännykääni. Ärsyynnyin, koska haloo – keskellä yötä ja olin juuri nukahtamassa. Katsoin kuitenkin, että kuka ihme mulle kirjoittaa niin myöhään. Se oli exä. Olin silleen, että mikäs nyt on hätänä, koska emme ole pitäneet mitään yhteyttä (synttärionnittelut lukuunottamatta) sitten eron. Wtf?

Sitten tuli seuraava wtf – itse viesti.
”Moikka, ajattelin kertoa, että olen aloittanut deittaamisen ja siksi joudun poistamaan sut Facesta. Toivotan sulle kuitenkin kaikkea hyvää elämässä ja kiitos tuesta. Kram.”

sayhuhÖöhh. Okei. What? :D

A) MIKSI kertoa mulle, että se on aloittanut deittaamisen. En mäkään kertonut sille, että aloitin deittaamisen melkein heti sen jälkeen kun erottiin (hups.) Mitä mä sillä tiedolla teen? Good for you, ihan oikeasti. Mutta en oikeastaan välitä, että mitä sä teet elämäsi kanssa. B) Miksi et heti poistanut mua Facesta, jos et kuitenkaan halunnut pitää yhteyttä, jos ja kun alat deittaamaan? Halusit sitäpaitsi pysyä frendeinä.. Your words, not mine. Ja miksi ei voi mukamas pitää exää Facessa, ja kuitenkin deittailla? Ellei sitten suunnittele jonkun psykomuijan deittaamista.. :D
C) Miksi edes ILMOITAT, että poistat mut – olisit vaan poistanut. Koska ei kuitenkaan olla yhteydessä – kuka niinkun ilmoittaa, että poistaa jonkun Facesta. Tyyliin ”moikka, tajusin tässä just että oot ihan worthless piece of shit, enkä halua olla suhun yhteydessä enkä halua sua koskaan IKINÄ enää mun elämään. Eli poistan nyt sut mun elämästä. Heippaa!”

annoyedMua siis ei huom vituta, en ole katkera, mua vaan ihmetyttää, että MIKSI tuollainen viesti? Mä tein sille kuitenkin paskasti, kun halusin erota. Se ei todellakaan ole mulle mitenkään tilivelvollinen mistään. Se teki siitä erosta hankalan, kun piti analysoida mitä vikaa MUSSA on että haluan erota, koska olen niin vaativa, haluan jonkun normi-svensson-suhteen (voi kuule anteeks..), haluan perheen, olen vaativa, jäkätän..

Ei suinkaan syinä voinut olla.. esmes se, että minä tein ruuat, siivosin, tiskasin, pesin pyykit (ellei sen ÄITI pessyt niitä.. jätkä on siis 36.. ), minä matkustin suurimmaksi osaksi Tukholmaan, se ei koskaan Örebrohon (paitsi alkuaikoina), se heräsi kello neljältä iltapäivällä (olin itse ollut siihen mennessä 7 tuntia hereillä vähintään ja melkein menossa nukkumaan), ei koskaan tehty mitään kivaa (koska se heräsi illalla).. katsottiin vaan omilla tuoleilla sarjoja sen tietokoneesta. Liikunta sen mielestä oli pieni happihyppely korttelin ympärille ja kaupassa käytiin 3 min ennen sulkemista, ellei sen faija tullu kuskaamaan (!!!) meitä kauppaan.. Ja joka IKISESTÄ asiasta piti jankuttaa varmaan viisi tuhatta vuotta (varsinkin tylsistä asioista..) ja sen jälkeen analysoida kaikki asiat puhki… ja vielä inttää vastaan kaikesta ja tehdä pienistä jutuista megaongelmia (MIKSI TÄSSÄ KAHVIPANNUSSA ON VETTÄ? No koska se on kahvipannu. MUTTA SE KASTUU. Vittu, se on kahvipannu – se kestää vettä……… koska kahvi on nestettä, daa.) Ja piste iin päälle oli se, että se oli ihan perkeleen nirso (tiedättekin ehkä mitä mieltä olen nirsoista ihmisistä) Joo ei varmanakaan ollut syy siihen, että musta tuli nalkuttava akka.

En koskaan oikein kertonut mitkä mun syyt eroamiseen olivat. Mä niin esitin, että kadotin itseni (jonka kyllä teinkin) mutta totuus on se että mua otti päähän niin kardinaalisesti (ja sen lisäksi koko tämä vuosi on ollut henkisesti niin rankkaa..) Olin siinä loppuaikana niin vihainen, että inhosin jo itseänikin sen takia. Tosin, tiettyinä hetkinä mietin, että teinkö nyt oikean päätöksen ja haikailen niitä parempia aikoja.

Mutta esmes tätä tekstiä kirjoittaessa verenpaine nousi taivaaseen ja silmät alkoivat nykiä raivokkaasti – joten siitä päätellen.. tein täysin oikean päätöksen. Nimittäin tänään olen taas huomattavasti positiivisempi, iloisempi, jaksan heittää läppää, jaksan pitää yhteyttä kavereille, en valita (ainakaan niin paljoa, höhö) ja olen taas päässyt treenaamiseen kiinni. Eli takaisin omaan rytmiini ja omaan elämään.

piizaawtEli olen taas oma itseni. Ensi kerralla kun alan taas miettimään teinkö väärän valinnan, ja olisiko pitänyt tyytyä siihen mitä oli – aion vaan lukea tämän postauksen :D Nyt kuitenkin nautin sinkkuelämästä, mun on ihan hyvä olla näinkin.

Mielummin sinkku for life, kuin suhteessa, jossa ei voi hyvin.

2 thoughts on “sinkkuelämää: mielummin sinkku for life, kun huonossa suhteessa.

  1. MITÄ HELVETTIÄ!? Huhhuh, nyt on kyllä pakko kirjoittaa, että onneksi hankkiuduit eroon siitä :D En tiedä oliko toi pahasti sanottu, mutta tän tekstin perusteella en oikeen usko.. Mä olin oikeasti ajatellut, että se oli tosi hyvä tyyppi, mutta sehän vaikuttaa vähän sellaiselta aikuiselta, joka ei kuitenkaan koskaan kasvanut aikuiseksi, vaikea selittää. Siis elää edelleen kuin joku teinipoika, vaikka on jo ihan aikuinen.

    Oon melkein sanaton ja se on aika harvinaista! Onnea vaan sille elämäänsä sitten.. Ja vielä tossa viestin lopussa ”kram”. Wtf. Jos mulle joku idiootti ex tekis noin niin laittaisin varmaan aika tylyn vastauksen!

    Tykkää

    • Ei ole pahasti sanottu, olen itse ihan samaa mieltä nyt. Olihan se hyvä tyyppi, ekat 3 kuukautta. Sitten tuli oikea henkilö esille joka oli niin laiska.. Kun tästä huomautin, niin vastaushan oli tietty ”no hei se oli sitä alkuhuumaa.. ” Ai siis alkuhuuma kestää vaan pari-kolme kuukautta? What :D

      Mun teki niiin mieli heittää jotain todella vittumaista takaisin, mutta tiedän että se on niin ylianalysoiva, että se saa (lisää) harmaita hiuksia siitä kkun laitoin vaan peukun sille vastaukseksi xD siis se tulee analysoimaan sen peukun tarkoitusta for ever and ever hahahhaha. okei varmasti aika ilkeetä multa, mutta hei life’s a bitch ja niin edelleen :)

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s