prinsessaperse lähtee jussin viettoon!

Awoo! Määpäs lähdenkin tästä juhannuksen viettoon kohti saaristoa – eli landea. Kaikki tarpeellinen on pakattu: bikinit, hellekuteet ja aurinkorasva, toppatakki ja villasukat – sekä tietty villakalsarit, pipo ja hanskat, sadetakki ja kumisaappaat (myönnän kuitenkin etten omista noita, mutta olisin pakannut jos omistaisin – mulla on tosin hiano sateenvarjo mukana ja runsaasti vaihtovaatteita..) Ja tottakai reenivaatteet – jos herään klo keskellä yötä voin mennä lenkille. Niin ja tietty tonni meikkiä (koska jos otetaan kuvia..), offia (jos hyttysiä), laastaria ja sideharsoa, sekä teippiä (koska you know me):

tunarinpäiväkirjaVoltarenia ja särkylääkkeitä (you still know me), lautapeli, pelikortit, kirja – kännykkälaturi (onks siel möksällä hei Wi-fii? (Haloo pitää tinderöidä..) Tai Inkoon suunnassa muutenkaan nettiyhteyttä?)

Koska tiedättehän:
A) Suomen kesä, like a box of chocolate, you never know what you gonna get.
B) En ole landeihminen, vaan ihka aito prinsessaperse (joka on unohtanut kaikki eräjormailuskillsit, jotka opin muksuna saaristossa..) – mulla pitää siis olla A, B, C ja vielä D-suunnitelma ja virikkeitä koska en kuitenkaan nuku – koska en oo eräjorma.
C) Suomen kesä.

Unohdinkohan jotain hirmutärkeää nyt?

Mulla on tietty myös pakosuunnitelma – jos on liian ankeeta.

Ehkä liioittelen, ehkä en. Kuitenkin on kiva viettää juhannusta Suomessa ja perheen parissa. Viime kerrasta on tuota noin.. biljoona vuotta ja edellisen kerran kun vietin jussia landella taisi olla ööh.. en edes muista. Tosin faijan ilme tulee kuitenkin olla about tällainen…

rollingeyes.. kun siskoni (se pahempi prinsessaperse meistä) ja minä tulaan perille kahden megalaukun kanssa kahden yön reissulle :D Koska siskolla on varmasti saman verran roinaa mukana.. Noh. Luulisi että se ois jo tottunut näihin meidän kuvioihin.

Täten haluankin toivottaa kaikille ihanaa ja rauhallista juhannusta, älkää tehkö mitään mitä minä en tekisi.. eiku miten tuo sanonta nyt meneekään? xoxo

4 thoughts on “prinsessaperse lähtee jussin viettoon!

  1. Voi kun mäkin olisin pakannut juhannukseksi noin hyvin.. Ensin olin tosin omien sukulaisten kanssa mökillä, joka muistuttaa varustelutasoltaan ihan normaalia omakotitaloa (plus paaljon ihanampi sauna ja uimaranta), mutta kun olin vetänyt mahani melkein repeämispisteeseen asti ruokaa, niin lähdin sitten kaverin mökille keskelle metsää kahdeksi yöksi. Kun vihdoin monen tunnin ajomatkan jälkeen saavuttiin perille, tuli hyvin selväksi, että jotain olisi voinut ottaa vielä mukaan. Nimittäin HYTTYSMYRKYN. Olin oikeasti ihan unohtanut, että mökeillä yleensä on hyttysiä :DD Jatkossa en kyllä varmasti unohda, eli virheistä oppii jne! :D Viikonloppu sujui kuitenkin nopeasti ja mukavasti huolimatta siitä, että hyttyset yritti syödä mut elävältä ja jouduin selviytymään olosuhteissa, joissa ei ole juoksevaa vettä kuin saunassa ja vessana toimii ah-niin-ihana ulkohuussi. Oon myöskin aikamoinen prinsessaperse, joten ymmärrät varmaan, että pelotti ajatuskin tosta etukäteen!! :D

    Ja voi hitto sun kanssas, miten joku voi olla noin tapaturma-altis?! :D

    Tykkää

    • NOOOOO! Siis hyttyset ovat niin perseestä! Onneks kuitenkin tuolla saaristossa oli aika vähän niitä, niin minä ainakin pääsin aika helpolla :P Mutta I feel you, mä oisin varmaan ollut jossain nurkassa itkemässä äidin perään haha. Ja ulkohuussit on kyllä niin pepusta kun vaan olla ja voi yhyhyyy. mutta ainakin selvisit hengissä!? ;) What doesn’t kill you makes you want to kill yourself, eikö vain?

      Mä en ymmärrä miten se voi olla mahdollista, faija huomautti, että olen aina ollut tällainen :D ”Marianne on vaan oma itsensä…” kun joku kysyi miten onnistuin taas kerran :D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s