prinsessaperseen juhannus

Oho, tää hiljaisuus venyi vähän pitkäksi.. Eli don’t worry my furry friends, selvisin ihan hyvin juhannuksesta. Ja olen muuten päässyt ihan takaisin Örppööseenkin, kutakuinkin elossa ja ollut jo ensimmäisen päivän duunissakin. Olo on vähän tällainen just nyt:

everythingsucksNimittäin mun loma on ollut ihan paras ikinä! Ja mun juhannuskin oli ihan paras ikinä! Oltiin tosiaan Inkoon suunnalla viettämässä pienellä porukalla ihan perheen kesken.

suomi7

Aurinko näyttäytyi ihan kivasti, joten hengattiin laiturilla (ja korkattiin lonkerot jo keskellä päivää – minä siis!)

suomi8

Oltiin vähän ajelemassa båtskilla.. Ai hitto, haluan oman sikaison ja sikanopean veneen. Totaa… oisko näytön sillä puolella joku rikas mies, joka haluaisi mennä mun kaa naimisiin? :3 (yhteystiedot löytyy tuolta sivupalkista –>)

Taitaa olla mun ainoa mahdollisuus saada sellainen vene..eh eh eh.

suomi6Syötiin hyvää ruokaa. Silliä ja pottuja ja huuhdeltiin alas se snapsilla. Tokana päivänä grillattiin.

suomi4Meillä ei ollut kokkoa, mutta pieni notski rannalla.

suomi5Ilalla, tai no yöllä hengailtiin taas laiturilla ja ihailtiin Suomen kaunista luontoa (ja kuunneltiin, kun naapurit viettivät aika äänekkäästi jussia.)

rövassJuhannuspäivänä lähdettiin metsästämään aukiolevaa kauppaa – ja matkan varrella törmättiin ehkä hauskimpaan kylttiin, jonka olen koskaan nähnyt. Nimittäin Röv = perse ruotsiksi ja Ass.. on nyt tietty ass. Pakkohan siitä oli kuva ottaa :D Tosin tuo lausutaan vissiin kuitenkin Rö-Vass. Höh. Löydettiin kauppa ja tyhjennettiin karkki- sekä sipsihyllyt. Ja koska aamupäivällä satoi, mentiin takaisin mökille ja pelattiin lauta- ja korttipelejä. Eli täydellinen sateinen päivä mökillä.

suomi2Kun sade lakkasi pistin pikkubroidin töihin..

suomi3… eli kaivamaan matoja. Yhhyy.

suomi9
Mentiin nimittäin kalastaan broidin kanssa.. mutta saatiin molemmat vaan pari särkeä ja sitten en enää kestänyt miten ällöjä ne madot olivat, joten jätettiin homma kesken (tosin jatkettiin vielä yöllä – tää kuva on vissiin mun yösaalis.) En tajua, miten skidinä tykkäsin niin kalastaa. Siis saatana ensinnäkin madot on ällöjä ja kun ne laittaa siihen koukkuun sisälmykset vaan leviää käsiin (yhyhyyy), ja sitten kun (ja JOS saa kalaa) ja ne pitää ottaa pois koukusta, niin kädet haisee anukselta vielä viikon sen jälkeen. Yhyy. Taisi mun kalastamiset jäädä siihen – ei mulla edes oikein ollut kärsivällisyyttä odottaa, että tulis kalaa. Se odottaminen oli siis jäätävän tylsää.

IMG_20150620_190431

Kalareissun jälkeen aurinkokin tuli esille, joten meikäläinen pisti biksut päälle (!!) ja menin heittämään talviturkkini (!!). Hyissaaa.. mittari näytti 15 astetta, mutta olen satavarma, että vesi oli paljon kylmempää, tyyliin -15.. Otin tietty kuvatodistuksenkin, mutta kuten äitipuoleni heitti: Kastelit kuitenkin hiukset saunassa vaan.. :D No ei kai, broidi ja sen tyttöystävä oli mun todistajia. Ja ei, en oo maksanut niille siitä! Tämä siis tosiaan tapahtui. Olin ainoa, joka uskalsi veteen *mental-five*

suomi1Myöhemmin illalla tehtiin muuripohjalettuja! Mä en kestä! Niin hyvää, että vedin varmaan neljä tai viisi! Muutenkin oli kiva hengailla ulkona jutellen niitä näitä faijan kaa ja nauttia sumuisesta yöstä. Tässä on muuten kuva siskon hienosta sydämenmuotoisesta letusta, jonka se teki ihan itse.

suomi10

Sen jälkeen tehtiin taas notski rannalle ja paahdettiin vaahtokarkkeja ja juteltiin niitä näitä – ja esmes yritettiin ottaa jonkinlaisen hyvän ryhmäkuvan.. se meni vähän niin ja näin.

2015-06-20 23.15.34Niin, ettäs sellainen jussi tällä kertaa. Ja mä en sitten millään olisi halunnut lähteä takaisin Ruotsiin. Weird. Ennen olin aina niin innoissani takaisinlähdöstä Ruotsiin, nyt se oli vaan ankeaa.

Mutta toisaalta on kuitenkin kiva nähdä duunikavereita, joita en ole nähnyt todella pitkään aikaan. Tää kesä vielä ja sitten katsotaan, missä päin maailmaa ollaan ensi kesänä. Ah, hirvee ahdistus kun pitäisi alkaa päättämään.

Anyhoo, miten teidän jussi meni? Teittekö jotain kivaa?

2 thoughts on “prinsessaperseen juhannus

  1. Rövass :DD HAHAHA! Ja arvaa vaan oonko taas nälkäisenä lukemassa.. Maistuis kyllä grilliruuat (taas) enemmän kuin hyvin! Lätyt myös, en oo tänä kesänä saanut vielä kertaakaan kunnon muurinpohjalättyjä :'( Hassua muuten, että jotkut sanoo lettu ja jotkut (ainakin mä) lätty :D

    Ja ison veneen haluan myös! Tai edes veneen yleensäkin, sekin vois olla ihan hyvä alku :D

    Onnea myös talviturkin heittämisestä, oot tosi ylpeen näköinen tossa kuvassa :DD Enkä ihmettele yhtään ettei kalastus oikeen napannut, madot on niiin ällöttäviä tosiaan!

    Tykkää

    • Joo toi Rövass naurattaa kyllä edelleenkin hahaha. Vuoden hauskin juttu :D

      Mulle maistuis kanssa grillisafkat. Tosin nyt ei oo enää grillikelejä, joten se siitä…? Ei mulla kyllä grilliäkään ole joten :D Mä en kestä ku noi LETUT on niin hyviä! Pitää syödä niitä vähän useammin kuin kerran 10 vuodessa hehe. Oiskohan joku murrejuttu? Siis toi lettu, lätty juttu? En tiiä, i’m not an expert.

      HHAHAHA. joo no okei, jos ollaan realistisia niin vene yleensäkin ois kiva, mutta .. voihan sitä haaveilla :D

      Kiitos, veden kylmyys järkytti ihan törkeästi :D En edelleenkään oikein ymmärrä, miten niin tykkäsin kalastaisesta nappulana. Ne madot on ihan oikeasti helvetin ällöjä! Yhyy.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s