töitä vain ei hupia lain, se marya kismittää ain – taas.

Kuluneen viikonlopun aikana (pe-su) olen tehnyt kaksi tuplavuoroa (á 15 h) sekä yhden aamuvuoron, ja vaihdoin vielä tälle maanantaillekin yhden vuoron. En ole enää varma siitä, olenko elossa, kuollut vai jotain siitä väliltä, vai olenko jopa helvetissä? Jokainen päivä on ihan samanlainen, vapaa-aikani vietän yleensä sängyssä täysin kuolleena. En jaksa tavata kavereita, koska ottaa päähän ollan sosiaalinen töiden jälkeen. En jaksa soittaa perheelleni. En jaksa tehdä ruokaa. Tuskin jaksan mennä salille – ja sen teen yleensä jos mulla on vapaa päivä (eli ei koskaan) tai oon illassa töissä – eli kerran viikossa ehkä. Yhyy. Niin väsynyt.

tiredSeuraavat kaksi viikkoa eivät näytä niin valoisalta nekään. Lisää töitä ja lisää töitä. Mutta, kaikelle tälle duunimäärälle on syynsä. Olen nimittäin vaihtanut vähän vuoroja, sillä haluan kotiin Helsinkiin, ennen kuin viimeinen kouluvuosi lähtee käyntiin, ja tänään buukkasin lennot. Jee. Eli se tarkoittaa, että mulla on viikko vapaata ja vaan 3 viikkoa duunia jäljellä. Awwwyizz.

highestoffivesNyt yritän sitten tässä selitellä itselleni, että lievä burnout kaikesta duunista on todellakin viikon loman arvoista. Onhan se? Eiks ookkin? Eikö? Onse.

twitch

4 thoughts on “töitä vain ei hupia lain, se marya kismittää ain – taas.

  1. Jaksuja, pian pääset huilimaan <3
    Mä täällä jo kadun valmiiksi ilmoittautumista avoimeen, tulossa on jäätävä vuosi… Plus että vielä ihan töihinkin pitäisi ehtiä jossain välissä…

    Tykkää

    • kiitos hei sitä samaa ♥ nauti nyt siitä lomailusta niin kauan kuin sitä riittää ja lataa patterit kunnolla! Mun pitäis kanssa etsiä jotain tulevaan ammattiin liittyvää duunia, mutku yhyyy ei vaa jaksa..

      Tykkää

    • Joo heh, voin kertoa, että oon aika tööttistä just nyt. Onneks huomenna on vp, niin voi sentääs vähän nukkua, jos pystyy. Oi jos sitä vaan voisi pikakelata aikaa eteenpäin kaks viikkoo :D mutku no.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s