when life gives you lemons.. throw them at someone

Ihan oikeasti, haluaisin tietää – mikä on todennäköisyys, että sinä aamuna kun Color me Rad-juoksutapahtuma on vihdoinkin – herään täysin flunssaisena ja kuumeisena? Ihan oikeasti. Olen odottanut tätä tapahtumaa kuin kuuta taivaalta – tämän piti olla mun kesän kohokohta (tiedän, säälittävää) – ja minä olen kipeänä.

bummed

Eilen fiilis oli ihan jees, mitä nyt vähän aivastelin joka toinen sekunti – ja hain iloisena mun numerolapun ja PINKIT aurinkolasit… ja sit joo hei kiva. Kiitos. Nyt kyllä tuntuu hieman siltä, että universumi taas vaihteeksi potkii mua päähän, antaa mulle sitruunoita ja.. Yhyy. Onneks sataa – niin ei se varmaan niin kivaa ole se juokseminen sateessa. Eiks je? Jos menisi vaikka kävelemään sen rundin? Ei taida olla ihan sika hyvä idea?? Onko? ONKO? (tiedän ettei ole.. )

2 thoughts on “when life gives you lemons.. throw them at someone

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s