muodin edelläkävijä (siis sen ainoan kerran kun mary on trendikäs…)

Wavy bob – tämän hetken suurin (??) hiustrendi  ja kaikki ”julkkikset” hankkii sellaisen ja sitten keskustellaan siitä, kuka matkii ja ketä.

Huoh.

ANTEEKS NYT VAAN!

Minä 5.5 2014 –  eli yli vuosi sitten.

wavybobsince4eva

Eli kaikki haluaa olla minä! Olin ensimmäinen koko universumissa, jolla oli tää hiustyyli!

Itseasiassa since Gdanskin reissuu mulla on ollut joko lyhyt tai pitkä polkka, ja koska mulla on noi helvetin luonnonkiharat, niin mun hiukset on more or less aina wavy tai kiharalla. Kerrankin mun siis ei tartte edes stajlata mun hiuksia – ja oon sitäpaitsi trendikäs.

En ole koko kesän aikana koskenut suoristusrautaan (johtuu siis ihan puhtaasta laiskuudesta) vaan oon laittanut hiuksiin jotain mössöö joka on jees juttu kiharoille (asiantuntija on puhunut) ja sitten (jos oon illassa töissä) vähän stailannut kihartimella/tai (jos aamuvuorossa laittanut illalla) hiukset nutturalle ja avot. Kiharat hiukset yhtenä päivänä ja seuraavat kaksi/kolme päivää laineet (jotka tosin sojottavat ihan minne sattuu..) Laiskan likan stajlausvinkit – olkaahyvä. Eh eh.

kikkarapää

Nyt on hyvä kausi olla Mary. Tai joku, jolla on noita helvetin luonnonkiharoita tai -laineita. Yläfemmat meille!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s