3 x tämän hetken parasta juttua

Vaikka kesä onkin ollut aika tylsä ja olen aika loppuunpalanut koska töitä vain eikä hupia lain –  niin onhan sitä elämässä sentääs muutama kiva juttu tällä hetkellä, jotka tekevät elämisesestä ihan kivaa..:

sofi

  1. Olen Suomessa V-I-H-D-O-I-N-K-I-N (tai siis taas..)  Olen saanut hengailla Sofin kanssa, käydä salilla siskon kanssa, syödä mamman mustikkapiirakkaa ja NUKKUA! Olenkin nukkunut 8-9 h yöunia joka ikinen päivä ja se on ollut niin tervetullutta että huh huh. Siis se fiilis, kun väsyneenä menee nukkumaan noin kello 22-23 aikoihin eikä herää about klo 8 – priceless. Vielä ois muutama päivä jäljellä, ja pari niistä vietetään Inkoon saaristossa – rapukekkereissä. Helan GÅÅÅÅR jne tiedättehän. Viime kerrasta onkin joku 10+ vuotta :D (Tämähän siis on se syy miksi olen Suomessa..)
  2. Päivää ennen kuin hyppäsin koneeseen, allekirjoitin uuden vuokrasopparin – eli MINÄ MUUTAN! So long paska vuokranantaja, so long mulkut ja äänekkäät paskanaapurit ja SOLONG melkein hajoamispisteessä oleva kämppä. Terve 5 neliötä suurempi kämppä (25 neliöö ooooh!!), joka on valmistettu 2005, kylpyamme ja tuplasti enemmän tilaa keittiössä ja NORMIKOKOINEN UUNI JA JÄÄKAAPPI-PAKASTIN! Ja mitä parasta – melkein ihan keskustassa ja juna-aseman toisella puolella! Yritän olla ajattelematta muuttokaaosta, jota mua odottaa kun palaan Ruotsiin – 1 vuorokaudessa kaikki kamat pitää pakata ja sitten torstaina ois tarkoitus muuttaa ja 1.9 mennessä pitäisi siivota ja olla muuttohommat hallussa. Siinä saamallahan tietty teen viimeisiä työpäiviä ja koulukin alkaa.. Ei paniikkia, ei paniikkia. Toivottavasti entinen vuokranantajani löytäisi jonkun joka voi muuttaa mun kämppään asap – koska tuplavuokra nyt on vähän perseestä. MUT HEI VÄHÄN KIVAA HEI!
  3. Vähän päälle viikko jäljellä kesää ja sitten ois paluu koulunpenkille. Mutta ei oikein ota päähän, kun katsoin, että meillä alkaa koulu voimannostokurssilla. Woop Woop! Ja mitä parasta, mun polvi alkaa olee nyt kunnossa (*koputtaa puuta.. eiku päätä*) JA selkä on ihan ookoo, mikä siis tarkoittaa sitä – ETTÄ MINÄKIN VOIN NOSTELLA ROMUJA TAAS! AAAWYASSS!

Tällaista tällä kertaa. Toivottavasti tekin voitte hyvin ja nautitte ihanasta Suomen kesästä! xoxo

6 thoughts on “3 x tämän hetken parasta juttua

  1. Yay kivaa uusi kämppä! Sun pitää laittaa uusi osoite sit mulle niin voin lähetellä ylläripaketteja edelleen joskus :)

    Älä telo itteäs sitten muuttopuuhissa!

    Mä oon niin pihalla näistä blogijutuista kun oon ollut vähän lomalla ja sit taas täysiä töissä niin tuntuu ihanku pitäis jotenkin selitellä kun ei oo kommentoinut mitään… Miu!

    Tykkää

    • Laitan öf körrs! :D

      So far so good (jo viiden ”älä teloita ittees”-toivotus ahhaha) ainoastaan selkä vähän väsynyt.. palataan asiaan, kun tavarat on siirretty uuteen kämppään.

      Lomailu tekee vaan hyvää :D mä en oo tuskin jaksanut kirjottaa mitään koko kesän aikana, väkisin sain vääntää. Nyt on vähän uutta energiaa taas vaihteeksi. ♥

      Tykkää

  2. Tervetuloa Suomeen! Oot kyllä noi kunnon unet ja kivat jutut ansainnut! Rapujuhlat on ihania, voi kun mäkin pääsisin :D

    Ja ooo, onnea uudesta kämpästä ja tsemppiä muuttoon, se on AINA niiiin perseestä :( Mutta on kyllä sen arvoista, oi kylpyamme <3 Vähän sama fiilis kun mä muutin 20 neliön opiskelukämpästä nykyiseen, jossa neliöitä on lähes 60 (asutaan poikaystävän kanssa yhdessä siis nyt :D) ja TISKIKONE! Ja PARVEKE! Voit vaan kuvitella, kuinka innoissani olin :D

    Tykkää

    • Kiitos ja heidå :D oli kyllä nannaa olla Suomessa lataamassa pattereita.

      Hehe, kiitti, joo tää on kyl ollut aika rasittavaa tää pakkaaminen. Vielä jotain pikkujuttuja siellä sun täällä -.- Tiskikonetta mulla ei oo eikä oo partsii uudessa kämpässä .. (ei haittaa ku en istunut melkein kertaakaan mun partsilla tässä kämpässä) MUTTA KYLPYAMME JA ISOMPI KEITTIÖ :DDD vielä ois noin 6 tuntia kun aletaan muuttaa tavaroita uuteen kämppään

      Haha voin kuvitella miten ihanaa muuttaa NIIN isoon kämppään. Tilaa vaikka muille jakaa :DDD

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s