mary muuttaa: väliraportti

Tiedättekö sen tunteen, kun olette niin innoissanne muutosta, että jopa kelikin on ollut aurinkoinen vaikka kuinka kauan? Ja kun ystävänne saapuvat auttamaan ja alatte roudaamaan kamoja autoille.. astutte ulos talosta ja TADAAA – taivas repeää ja monsuunisade niskaan (joka kestää noin ainakin tunnin..)

Minä tiedän.

sad

Entäs, tiedättekö sen tunteen, kun olette mielestänne pakanneet kaiken ja kaikki on niinkun tiptop kun ne kaverit nyt tuli auttamaan (kahden) auton kanssa. Ja sitten täysin unohdatte kaikki kamat komeroissa ja kellarissa etc.. ja kuulette sen kuoron valituksia kavereilta – koska kamaa on AIVAN törkeästi. Oikeasti, tyyliin en mahdu mun uuteen kämppään joka on suurempi kuin tämä koska..

muuttokuorma”Marianne ihan oikeasti, oot hamstraaja.. Marianne, ihan oikeasti.. MITEN OOT SAANUT NOIN PALJON KAMAA ÄNGETTYÄ 20 NELIÖN KÄMPPÄÄN? NOKU”. ”EN ITSEKÄÄN OIKEIN YMMÄRRÄ MISTÄ NOI TULI! Ehkä naapuri heitti mukaan jotain sen roskia?? EHKÄ NE LENSI TÄNNE. ” Marianne hei.. MITEN?”

No.. eiks ne sano jotain, että asioilla on tapana järjestyä – ehkä noillekin tavaroille löytyy joku paikka (esmes roskis?)

Kello on nyt kymmenen ja mä meen niin nukkumaan. Ehkä viimeinen yö vanhassa kämpässä. Ehkä ei, koska katsotaan miten ehdin siivota tän…

Kiitos kaikista tsempeistä!

PS. En loukannut itseäni millään tavalla. Ihan aikuisten oikeesti.

6 thoughts on “mary muuttaa: väliraportti

  1. Mulla kavi viimeista edellisessa muutossa niin, etta unohdin koko kellarikomeron. Muistin sen siina vaiheessa kun olin tekemassa loppusiivousta. Ei sit muuta kun pikasesti kamat lapi, suurin osa lens roskiin ja sit taksilla uuteen kamppaan. muuttoauto oli menny jo pari paivaa aikasemmin.

    Kylla se siita! Muutto on aina hyva syy kayda kamat lapi.

    Tykkää

    • Hahaha! Aika hyvin :D Toivottavasti ei taksimatkasta tullut toooosipitkä heh.

      Nyt oon jo saanut pari laatikkoa heitettyä pois ja muutama laatikollinen kam.. skeidaa lähtee kirpparille. Harmittaa etten oo parempi heittää kamoja pois.. pitäis vaa heittää ihan pokkana kaikki mitä ei oo koskettanut vuoteen pois mutkku ”jos mä nyt joskus tarttisin tätä sittenkin… ei voi tietää.. ” NOKU VOI! ish. yleensä ainakin.

      Tykkää

      • Joo, ei se matka ollu kauheen pitka, mut nolotti silti :D

        Mulla on kans kaman vahennys projekti paalla. Oon ollu ihan kohtuu tehokas vaatteiden ja askartelukamojen kanssa, mut on taalla viela vaikka kuinka paljon saadettavaa! Luin sen jarjestelykirjankin (Ihan jees itseasiassa, vaikka se onkin vahan huvittava aina valilla).

        Tykkää

        • Järjestelykirjan? O.o Wooot. Onks sellasiikiin? Vai ollaanko me juteltu tästä aiemmin jo? Oon nykyään niin poissa todellisuudesta että unohdan kaiken :D

          Mut toivottavasti menee hyvin projekti, ja että kamat vähenee ;)

          Tykkää

  2. Voi hitto mikä ajoitus sateella :D Meinasin kirjoittaa, että kai sulla oli sateenvarjo mutta eheheh… Muuttoa tehdessä ei kyllä ole edes mahdollista kanniskella varjoa kädessä (joo toiseen käteen varjo ja joku järkyttävän kokoinen muuttolaatikko toiseen käteen, for sure!) ja toisekseen, VARMAAN sellainen olisikin ihan odottamassa siinä lähellä :DD

    Mä muutin myös todella pienestä kämpästä (myös suunnilleen 20 neliötä) tähän nykyiseen ja samanlaisia kommentteja kuulin tavaramäärästä. En kyllä ihan tosissaan itsekään tajua, miten kaikki mahtui sinne. Toisaalta, en mä kaapista kyllä ikinä mitään löytänytkään, kun se oli niin tungettu täyteen.

    Tsemppiä edelleen!! Ja MAHTAVAA, ettet ainakaan telonut itseäsi tällä kertaa! :D

    Tykkää

    • Hahaha joo ei ehkä sateenvarjoa muuttohässäkkään mukaan :D Tosin oli kyllä jopa NELJÄ sateenvarjoa lähettyvillä, mutta kerrankin tehtiin fiksu päätös että jätetään väliin :P:D

      Hahah joo kaappeihin saa yllättävän paljon kamaa ängettyä… on se vähän uskomatonta .. ehkä johtuu siitä, että nappulana pelas aika paljon tetristä?

      Joo ihme! Tai siis *koputtaa puuta* mulla on vaan vähän haavoja siellä sun täällä (noista laatikoista) ja koulukaverit luuli et oon hankkinut kissan :D mä vaa eiku mä muutan parasta aikaa hahaha. mut jee, hyvin menee siis!

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s