propud – treenaajan jacky-makupalat

Tuleeko rahka korvista ulos? Mulla ainakin. Voi luoja, jos joku sattumoisin toisi mun eteen nyt näin treenien jälkeen purkillisen rahkaa, heittäisin sen purkin tätä tyyppiä naamaan. Rahka sitä rahka tätä ja lisää rahkaa ja rahkajugurttia ja YÖK! (Tosin, kelpuutan mielelläni Lindahlin kookosrahkaa – nam!)

Duunikaverini tosin vinkkasi mulle uusista (tai en tiedä onko ihan uusia) proteiini-puddingeista, Njien ProPud. Mulla on kokemusta ainoastaan Fastin proteiinipuddingista (jauhe), jonka koostumuksen kanssa oli vähän ongelmia (rakeista – pienen hifistelyn jälkeen se on tosin syötävää.) Joten skeptisesti ostin kaksi (tarjoushintaan) kinuskin makuista puddingia – odotin nimittäin jotain vastaavaa rakeista systeemiä. Eli olin täysin valmis siihen, että saisin antaa toisen purkin duunikaverille.

propudselfie

Mutta KUINKA väärässä olinkaan (taas vaihteeksi..)! Tää pudding tai siis vanukas on nimittäin melkein täysin samanlaista kun aikoinaan se kinuskin makuinen Jacky-makupala (onks sitä muuten vielä?) mitä söin nappulana – ja rakastuin tähän vanukkaaseen totaalisesti! Yhdessä purkissa on vielä 20 g proteiinia – mikäs siinä, gainzzz.. Mutta tää siis MAISTUU hyvältä (ihan aikuisten oikeesti siis..) , eikä siis lähelläkään niin järkyttävältä, kuin rahka, jonne on sekoitettu fun lightea (tai muu vastaava kaupasta ostettu PROTEIINIrahka (ihan kun duh, joissa on ihan yhtä paljon proteiinii kuin normirahkassa, maksaa vaan enemmän .. iih.)

Lähdin melkein heti takaisin kauppaan ostamaan lisää ja tietty sitä toistakin makua – suklaata. Löysin yhden, kun olin käynyt kolmessa eri kaupassa. Suklaanmakuinen on muuten täysin samanmakuinen kuin se sininen Jacky. OMNOM lisää!!

Harmi vaan että nää loppuu näköjään heti kaupasta.. Mutta sitten sain tietää, että niitä voi muuten tilata ihan www:stäkin (arvaa keneltä lähtee näillä minuuteilla tilaus menemään? :D)  – ja jopa sinne Suomeenkin voi tilata Fitnesstukusta! Hinta tosin on ÄÄK aika paha – teille siis – ei mulle, lälläslää.

Joo mä meen nyt tästä tilaa itselleni vähän puddingia ja vetää tirsat – heräsin nimittäin puol neljältä AAMULLA, tai siis keskellä yötä, enkä sen jälkeen saanut enää unen päästä kii.. vedin mä kyllä snadin power napin luennolla. Hups. Yeah. Hyvää yötä, ish.

Niin ja joo tää ei oo mikään maksettu mainos.

PS. Älä unohda arvontaa.

8 thoughts on “propud – treenaajan jacky-makupalat

  1. Ooooo :o On kyl aika suolanen hinta tuol fitnesstukus noil…

    Mul on kyl niiin suunnaton vaikutusvalta tohon lähikauppaan (no saattaa johtua siitä että olen siellä päivät korvausta vastaan) et saiskohan noita kinuttuu sinne myyntiin, must try.

    Mä kyl vetäisin skyrei (suklaahippu aiiijjjnam) ja rahkaa ananaaksel ihan vaik joka päivä mut mun naama ei siedä enää ollenkaan, hitto. Heti karmee hyökkäys facedemoneilta et voi vattu. :/

    Kiitti vinkist!

    Tykkää

    • Joo, suolainen indeed!

      Joo yritä :DD heheh Skyristä ei koskaan tullut mun juttuu. Ehkä oon yhden purkin joskus syönyt, mut jotenkin se vaa tuntui.. liian kallilta jugurtilta ja maistui oudolta. Rahkaa ananaksen kanssa, enpäs oo koskaan testannu (tosin en kyllä varmaan tuukaan :D) Rahkaa voin vielä laittaa smoothieeseen (jota en tee about ikinä.. ) mut siis pelkkä purkin näkeminen aiheuttaa sen yökötyseffektin..

      Tykkää

    • Jospa noita tulee kauppoihin joku kaunis päivä, niin ehkä vähän halvempia? :3 Muuten kyllä sanoisin että silloin tällöin syötynä (ei siis JOKA PÄIVÄ) voisin maksaa tuon hinnan… oli meinaa kuitenkin hyvää.

      Tykkää

  2. On toi btw ihan uus tuote, nyt kesällä lanseerattu! Täällä ei oo muita jälleenmyyjiä ku tuo fitnesstukku… vielä. Toi on saman firman ku se aloe vera -juoma jota ainakin oli joka ruåttalaisella somettajalla joskus toissakesänä. Sähän voisit ottaa niihin yhteyttä että hei kattokaa ku mainostin, saaks vähä kompensaatiota :D

    Tykkää

    • No mä ainakin missasin lanseerauksen 😁 Joo tiiän et on sama lafka kyseessä, niitä juomia on tullut juotua jonkin verran hehe. Kehtaako niin tehdä? :D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s