arvonnan voittaja + kuulumisia

Nonii. Sainpas sen peukalon sieltä persuksista ja hommattua voittajan arvonnalle.. ja se ooooon… *dramaattinen drum roll* nimimerkki LILLAMY!! Hip hip hurraa!

voittaja2

Onnittelut! Laitapas yhteystietoja osoitteeseen maryihmemaassa at gmail piste com, niin laitan paketin tulemaan kunhan ehdin.. :)

carlton-dance-o

Ja siis nää mun hienot voittajakuvat on kyllä ihan parhaita evör – ne vaan menee pahempaan ja pahempaan suuntaan, kolmevuotiaskin tekisi hienomman paintkuvan haha. Kiitos kaikille osallistuneille! Koitetaan järkätä joku uus arvonta joku kaunis päivä!

Anyhoo .. mun viikko lähti eilen mahtavasti käyntiin sillä tavalla, että meillä oli esitelmä solubiologiasta – ja mulla oli vähän kurkku kuiva, joten päätin ottaa ison hörpyn kahvia, jotta mun puheesta saisi selvää. No, meni tottakai väärään kurkkuun ja sain ”pienen” yskäkohtauksen siinä luokan edessä.

Niin. Ja iltapäivällä hukkasin sitten pyöränavaimeni. Jo toka kerta viikon sisällä, viime kerralla tosin löytyi mun pienestä laatikostosta, jossa on kyniä ja kynsilakat (eli en koskaan laita sinne mitään avaimia.. ) Tällä kertaa tosin musta tuntuu, että avain tippui kierrätyskeskusessa jonnekkin roskalavalle. Oujee.

annoyed2Noh. Onhan mulla jalat… Pitäisi vaan saada se lukko nyt auki jollakin tavalla, joka ei siis näytä epäillyttävältä. Siis siinä mielessä, että näyttäisin siltä, kun yritän pölliä pyörää.

3 thoughts on “arvonnan voittaja + kuulumisia

  1. Jeeee vielä uudestaan! :D Ihan noin hienoa voitontanssia multa ei irronnut, mutta iloinen voittaja joka tapauksessa oon :D

    Haha toi esitelmäjuttu on niin perus, mä joskus vetäsin vichyt nenään ja tyrskin siinä sitten ekat minuutit.. Vichy ja räkä valui nenästä ja kyyneleet silmistä, voit vaan kuvitella tuliko mieleen että miksi hitossa en laittanut vedenkestävää ripsaria sinä päivänä :’D JA mulla on siis aika suuri esiintymiskammo, toi episodi ei yhtään helpottanut sitä mun pelkoa sillä hetkellä, vaikka nyt jo huvittaakin. Aika kultaa muistot tai jotain…

    Toivottavasti pyörän avain löytyy, jos jotain hyvää pitää etsiä, niin onneks kyseessä ei sentään oo sun kämpän avain!

    Tykkää

    • Saat harjoitella voitontanssia seuraavaan kertaan! xD

      HAHA. Ei hitto, vissyä nenästä ai kauheeta. Mulla ei nyt varsinaisesti mitään pelkoa enää oikein ole, mutta en kyllä esitymisestä oikein pidäkään, niin voin kyllä kuvitella miltä tuntui :D

      Ei oo löytynyt avainta, nyt pitäisi vaan hankkia jostain jotkut työkalut ja hajottaa lukko :/ ei sitten oikeasti näytä yhtään epäillyttävältä.. heh

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: miljoona epäonnistunutta selfietä, tuntemattoman ihmisen kädessä | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s