mary the genius.

Duunikaverini, joka opiskelee psykologiksi, tarvitsi testihenkilöä IQ-testin tekemiseen. Koska omat opiskelut ei oikein maistunut, niin why not? Noin viisi tuntia myöhemmin (!!!) – testi oli tehty ja päätin, että kyllä ne mun omat opiskelut kuitenkin maistuu. No kuitenkin.  Koska hän opiskelee edelleen, eikä hänellä ole tarvittavaa kokemusta näiden kokeiden kanssa, en saannut tietää tuloksia kokeesta –  siis hän ei ihan oikeasti saanut kertoa niitä mulle… Ruinasin kuitenkin jonkin aikaa, että voisko edes kertoa suuntaa-antavaa tulosta, että olenko tyyliin normaalifiksu, fiksu tai tyhmä kuin saapas. Mutku no.

Kuitenkin pari päivää myöhemmin sain viestin: Voin kertoa ainakin sen verran, että sun testi meni tosihyvin!

uhhuhEli hyvät naiset ja herrat – tästä lähtien voitte kutsua minua neroksi.. :D

fabulousNiinkun tässä te luette äärimmäisen fiksun ihmsen blogia! Kelatkaa sitä!

Siis jopa mun vastaukset huomiseen seminaariin sen espanjalaisen maikan tunnille on täydellinen esimerkki siitä, kuinka tajuttoman fiksu olen:

”Sopiiko suuri määrä matalatehoista treeniä ja vähän korkeatehoista kaikille urheilijoille? ”
Vastaus: Miksi ei. Testaa ja saat tietää?

piizaawtJa siitä tulikin mieleen se, että koska duunikaverini opiskelee psykologiaa – ja psykologithan tunnetusti tykkäävät sosiaalisista kokeiluista… Mitä jos tämä testitulos onkin sosiaalinen kokeilu – jossa antamalla mulle mielikuvan siitä, että olisin äärimmäisen fiksu, vaikka olen tyhmä kuin saapas – katsotaan kuinka se vaikuttaa mun itsetuntoon ja käyttäytymiseen?

Dang.

hmmwhat

Mitä sinnepäin kuuluu? Olen todella pahoillani siitä, että blogin postaustahti on hidastunut äärimmälleen, tiedän, että monet teistä odottavat postauksia kuin kuuta taivaalta. Mulla ei vaan ole aikaa kirjoitella, eikä mun elämässä edes tapahdu tällä hetkellä mitään mielenkiintoista, josta voisi kirjoittaa kun on aikaa. Yhyy. Bare with me. Yritän ainakin päivittää kerran viikossa, edes jotain. Voikaa hyvin, until next time ♥

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s