viikon ♥ ihanat: halloween 2015 – ideoita ja inspiraatiota

Paaaras aika vuodesta on aina Halloween! Oih jos vaan saisin olla joskusJenkeissä/Kanadassa/jossain missä Halloween on megatapahtuma  vuoden tärkeimpänä juhlapäivänä (Katri, jos kokeillaan jos ens vuonna pääsisin sinne? :D)

Anyhoo, mulla on mielessä jo, miksi minä pukeudun – tosin siis… tuloksen tuutte näkemään sitten itse H-hetkenä (tai sen jälkeen..) Sillä väliin, tässä vähän inspistä omiin Halloween-pippaloihin – miten sitten päätätte niitä viettää, porukassa tai yksin.

Kauhuleffamaratooni (+ megaiso karkkipussi) on AINA must Halloweenina. Omiin lemppareihin kuuluvat nämä. Listaan voisi toki lisätä vielä.. (klikkaamalla kuvia pääsette iiämdeebeehen..)

conjuringamhViides tuotantokausi on muuten alkanut! Näyttäää hyvältä! Vaikka yhyy Jessica Lange ei oo mukana.

the babadook

Itse odotan yllä olevaa elokuvaa kuin kuuta taivaalta – nimittäin Guillermo Del Toron uusi pätkä – Crimson Peak. Näyttää JUST mun tyyppiseltä elokuvalta, ja sitäpaitsi mukana on mm. Tom Hiddleston (Loki The Avengersistä) ja Charlie Hunnam (Sons of Anarchy) – namii.

Hei, miten ois jos vaikka pelaisi jotain kauhupeliä? Vaikkapa Alien: Isolation? Tai siis, te voitte pelata. Itse en tuota enää ikinä koskaan uskalla pelaa :D Ja mä en oo sitten mikään nössö! (Aietvai?)

halloween-minions-pumpkinsJos ei kuitenkaan pelottavat asiat oikein nappaa, askartele korsiteiksi vaikkapa Minions-kurpitsoita! Kuvaa klikkaamalla pääsette ohjeisiin.

maggot cupcakes

Ei saa muuten unohtaa ruokaa – joka on mahdollisimman ällöttävän näköistä (tosin, mielellään kuitenkin hyvää ruokaa.. muuten on jo aika traagista! Ei niitä vieraita tule ihan oikeasti myrkyttää tai tappaa.. :D ) Löysin Bored Pandasta vaikka kuinka paljon inspiraatiota (kuva lainattu sieltä) – pakko myöntää, että juuri tämä ”Maggot Cupcakes”- aiheutti sen, että ryynit tuli suuhun. Heh. Well done, well done.

halloween-makeup-4Ja sitten outfitiin ja meikkeihin. Olen itse kuolannut tuota keskimmäistä kuvaa sitten tyyliin – eh, forever!! Niin simppeli, niin pelottava, niin kaunis! Olen ottanut omaan meikkiini tuosta vähän inspiraatiota – mutta so far olen vaan ostanut valkoisen puuterimeikin. Haha, ai mitenniin meni taas viime tippaan? Kuvaa klikkaamalla pääsette sourceeen. Lupaan ja vannon, että saatte nähdä lopputuloksen. Lisäksi tänä vuonna olen myös vastuussa kaverin meikistä. KÄÄK! No pressure, no pressure. Pitäiskö alkaa harjottelee?

Lisää ideoita voi hakea vaikka täältä. Lisäksi mun tekee todellakin mieli tehdä meidän pippaloihin Nelliinan toisesta blogista bongattu hämähäkkikakku – koska cheesecake, ja lakua + sitruunaa. Niinkun, to die for! Ja sitten en saa unohtaa Katrilta saadut halloween koristeet viime vuodelta!

halloween

(Karkit syöty noin miljoona vuotta sitten.)

Sellaiselta näyttää Maryn tämän vuotinen Halloween. Miltä näyttää teidän? Vietättekö edes Halloweenia? Miksi aiotte pukeutua tänä vuonna?

2 thoughts on “viikon ♥ ihanat: halloween 2015 – ideoita ja inspiraatiota

  1. American Horror Story on niiin paras! Oon ihan koukussa :D Kauhuleffoja oon ihan supernössö katsomaan ja poikaystäväkään ei uskalla (muka ei vaan tykkää, niiiin varmaan!!!), joten tosi harvoin tulee nykyään katottua. The Conjuring ja Papadook on kyllä nähty, Papadookia INHOSIN :D

    Hitto että mun tekis mieli päästä jonnekin halloween-juhliin, olis kiva panostaa asuun ja meikkiin. Harmi ettei oo kutsuttu mihinkään :( :D

    Ja hei mäkin oon selannut Bored Pandasta halloween-herkkuja ja muuta, tekis mieli tavallaan järkätä jotkut ihan huikeet juhlat itse! :D

    Tykkää

    • Niin onkin! Kauhuleffathan on ihan parhautta, jos ne on siis hyviä ! :D

      Ens vuonna saat järkätä omat kekkerit :) Mäki aattelin, että nyt on kyllä taas mun fugi pitää bileet :)

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s