ennätyksiä, painonnostoa ja vähän sinkkuelämää

Moi taas!

Joka päivä vannon itselleni, että pakko kirjoittaa vähän blogia, mutta ajatus vaan uuvuttaa mut täysin ja päätän joka päivä jättää koko sivun avaamisen.. Olen tietoinen siitä, että mulla on muutama kommentti, johon en ole vastannut – tulen vastaamaan niihin, kunhan.. vaan jaksan. Jotenkin koko elämä tuntuu aavistuksen liian uuvuttavalta juuri nyt, koska tekemistä on koko ajan! Kuitenkin, vähän kivoja juttuja on tapahtunut tässä sitten viime kerran!

Nimittäin HALLOWEEN! Lupasinhan laittaa kuvaa omasta outfitista. Tosin, harmi vaan naamasta, koska en koskaan nähnyt mitään kokovartalopeiliä – ja sitäpaitsi en edes osaa ottaa kuvaa itsestäni peilin kautta – too old for that shit. Mutta toisaalta, mulla oli päällä vaan punainen (!!!) H&M perusmekko (!! MEKKO!!! MULLA!?!?! Joka tuli just ja just perseen alapuolelle! OMG!). Eli ei mitään erikoista siinä mielessä.

No asiaan – tadaa, Queen of Hearts Liisa Ihmemaasta:

queen of heartsJa ihan näin kokemuksen syvällä rinta-äänellä, laittakaa ensin piilarit silmiin ja sen jälkeen meikin, eikä toistepäin niinkun minä näin aloittelijana. Sain tehdä melkein koko meikin uudestaan hehe.

IMG_20151101_001802

Itse pippalot oli ihan jees, kunnes mentiin baariin. Tai no jees ja jees. Liikaa outoa porukkaa, joten minä, Laura B ja B:n äijä istuttiin parvekkeella kylmyydessä koska meno meni liian oudoksi. Mutta oli kivaa kuitenkin. Baarissa taas ei näköjään koskaan ole kivaa. Tai .. ainakaan noissa K-18 baareissa. Note to self: ÄLÄ MENE NUORISON BAAREIHIN ENÄÄ! OLET LIIAN VANHA!

pr jalkaprassiMitäs muuta on tapahtunut viime aikoina? Juu! Tein uuden ennätyksen jalkaprässissä – vaikka selkä ja polvi paskana. 230 kg sain nostettua. Edellinen PR oli 180 kg joskus vuonna 1 ja 2. Eli ei paha. Olen ylpeä hajonneesta kropasta, joka pystyy tekemään niin paljon enemmän, kuin mitä olen luullut. Tuo kuva on niin epäimarteleva – mutta hei, 230 kg! Seuraavana tavoite 300!

ahnuld smileTreeneistä puheenollen – maanantaina meikäläisestä (mä muuten inhoan tuota sanaa niin paljon!) tuli Step 1 painonnostokoutsi.. Olin ensimmäinen meidän luokasta joka nosti, joka oli TODELLA pelottavaa, varsinkin kun niin monet katsoivat nostoa. Meidän piti siis tehdä teknisesti oikein snatch ja clean and jerk, sekä osata korjata kaverin tekniset virheet. Kuudesta nostosta (3 yritystä molempia), ainoastaan 1 meni perseelleen – eikä mun tekniikassa kuulemma ollut hirvittävästi kommentoitavaa. Wuhuu! Nyt ois vaan pakko ostaa ne painonnostokengät ja sitten aloitetaan tää homma tosissaan! (Harmi vaan, ettei sellaisia kenkiä löydy Örppööstä, joten joudun etsimään netistä! Wtf!) .. Ja äiti, mun selkä ei tuu menee paskaksi, jos vaan kuuntelen mitä kehoni sanoo ja nostan oikein. Lupaan.

kukkia ja lappariaAiniijoo.. Viime perjantaina sain kukkia pojalta. Tää oli muuten ensimmäinen kerta in my life, kun sain kukkia.. joltakin joka ei ole mulle sukua. Haha ”pojalta” – okei mieheltä.. kun olin ihan ensimmäisellä deitillä sitten eksän. Tinder-deitti siis. Kääk! Olen suunnitellut sen paskan apin poistamista jo kauan, mutta siinä kävikin sitten näin. Se oli pelottavaa, en ole koskaan ollut niin hermostunut koko elämäni aikana ja nyt tajusin, että koko jutusta tuskin tulee mitään. Mutta mä sain kukkia. Ja nyt se kynnys on ohitse, nyt voin jatkaa deittaamista – jos TÄSTÄ ”KAUPUNGISTA” LÖYTYISI EDES YKSI JÄRKEVÄ IHMINEN JOKA EI OO IHAN TÄYSIN MAALAISTOLLO… Kuvasta huomaatte varmaan, miten epätottunut kukkiin olen, sillä perjantaina en edes omistanut maljakkoa. Katsokaa nyt tuota hienoa Lapin Kulta tuoppia maljakkona. Vähän olin kyllä silleen, että wtf, toitko sä ihan aikuisten oikeasti kukkia? Ja mitä mä näillä teen? Mulla ei oo edes maljakkoa! Ja kyllä se jäbä vähän kuoli nauruun kun kaivon tuon tuopin esille. Lauantaina menin tosin ostamaan maljakon, koska let’s face the facts, ei noi kukat nyt niin hienoja oo tuossa tuopissa. Mä en muuten tiiä mitä noille kukille tehdään, annanko mä niiden olla tuossa maljakossa kunnes ne delaa? Vai hä?

Ja nyt kun Halloween on ohitse, voi alkaa keskittyä jouluun:

joulukarkkia Muuten elämään ei kuulu oikein mitään muuta erikoista. Koulu ottaa päähän, sama duuni, olen suurimman osan vapaasta ajastani salilla ja sitten menen kotiin tyhjentämään jääkaappia ja yritän nukkua kunnolla ja tarpeeksi. Vähän tylsää. Mutta noh, kai se on tällaista tää aikuisten elämä.

Mitä sinnepäin kuuluu? Odotatteko tekin jo joulua?

4 thoughts on “ennätyksiä, painonnostoa ja vähän sinkkuelämää

    • Aww kiitos :D Ei tullut ihan sellaista, kun mitä halusin – mutta toimi kuitenkin :)

      Ois ollu keeperi jos olisi jatkanut pitää yhteyttä eikä ois ollut niin ahdasmielinen, mut mut, aina ei voi voittaa. Mutta oli kivaa saada kukkia. Ostin jopa vaasinkin – joka hajosi kun tiskasin sen .. fml.

      Tykkää

  1. Ymmärrän hyvin ton, että kun elämä on ihan hemmetin uuvuttavaa, niin ei oikeasti jaksa tehdä kaikkea mitä yleensä! Mulla on itsellä sellainen tilanne, että päivät koostuu vaan töihin-kauppaan-kotiin (äkkiä ruokaa, suihkuun ja nukkumaan)- takaisin töihin seuraavana aamuna -kuviosta, minkä takia jopa mun rakas harrastus blogien lukeminen (hehe :D) on jäänyt melkeinpä tauolle, kun en ehdi enkä jaksa roikkua koneella. Puhumattakaan salilla käymisestä, kavereiden näkemistä jne. Noo, onneksi tää ei ole ikuista, mutta voimat alkaa kyllä olla aika loppu! Joulua odotan kyllä aika innolla, ihanaa päästä viettämään aikaa läheisten kanssa ja SYÖMÄÄÄN ihan liikaa herkkuruokaa!! :D

    Mutta ei hitto, miten hyvin olet onnistunut halloween-maskissa! Ja MEKKO, VAU, harmi ettei ole kuvaa :D Onnea myös nostoennätyksestä, olet sä kova!

    Ja ooo, ei voi olla huono mies, jos toi kukkiakin! Hyvä että annoit vielä Tinderille mahdollisuuden :’D Mä oon pitänyt kukkia maljakossa niin kauan, kun ne jotenkin vielä näyttää hyviltä, ja sitten heittänyt pois. Ruusut olen joskus ripustanut väärinpäin johonkin kaapinoveen ja kun ovat kuivuneet, niin laittanut takaisin maljakkoon ilman sitä vettä :D En tiedä näyttääkö noi kuivat käntyt nyt kauhean kauniilta maljakossa meidän keittiön pöydällä, mutta olkoot nyt siinä :DD

    Tykkää

    • Voi ei, toivottavasti sun stressi helpottaa kohta! Ei oo kivaa kun työ menee elämän edelle :/ Ooh, oispa joulu niinkun nyt heti, nam ruokaa, kiitos! :D

      Kiitos, ei ihan tullut tuloksesta sellainen mitä päässäni näin ja suunnittelin, mutta ihan ilman testimeikejä niin tosta tuli ihan jees. Joo musta ei taida olla ollenkaan kuvia mekossa :D Ja kiitos, harmi vaan että polvi meni paskaksi sen testiviikon aikana.. niin en oikein pysty treenaa kunnolla.. ehkä pitäisi mennä lääkäriin..

      No.. OLI SE PASKA kuitenkin, vähän ahdasmielinen eikä pitänyt enää yhteyttä kun mä en jaksanut tehdä aloitusta joka ikinen päivä. Kukat oon heittänyt menee jo, mutta oli piristävää omistaa kukkapuska :D Mä tein niin mun ylppäriruusuille, tosin muutaman vuoden kuluttua heitin menemään. Sen jälkeen en ole ees omistanut kukkia.. heh.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s