ihmemaan joulukalenteri – luukku 9: joululahjaideoita (mulle)

Päivän postaus ei varsinaisesti liity terveyteen, eikä liikuntaan – vaan tavaroihin. Nimittäin joululahjatoiveeni. Tosin lahjalistallani on – kuten normaalisti – melkein ainoastaan  salivaatteita ja -tarvikkeita. Ja kaikkihan tietävät, ettei rahalla voi ostaa onnea, mutta toisaalta voi ostaa salivaatteita ja se on melkein ihan sama asia, kuin onnellisuus. Eikö vain?

All I want for xmas is.. new gym gear.
Mulla on menossa joku musta/harmaa kausi (mieluiten yhdistettynä vähään neonkeltaiseen – mutta ne treenivaatteet olen jo tyhjentänyt kaupanhyllyistä) eli so long ylipirteät, neonpinkit treenivaatteet ja hello hillityt ja, ah synkemmät vaatteet.
Ensinnäkin, mun on pakko hankkia uusi uimapuku. Uiminen on ainoa aeroobinen treeni, jota teen – pakkohan mulla on olla uimapuku, jossa ei ole reikiä! (Nykyisessä on kuluma perseessä – HOW DID THAT HAPPEN? – NO onhan uimapukuni about 10 vuotta vanha – ja ennen kuin kysytte, miten ihmeessä olen saanut sen pysymään hyvänä niin kauan – no olla uimatta monta vuotta hehe.)

Sen lisäksi haluaisin kovasti kunnon painonnostokengät.. Painonnosto on hetkellisesti hyllyllä, koska polvi on taas paskana (mutta menossa ortopedille tammikuussa kuitenkin) mutta kun katsokaa nyt  miten nätit. Itseasiassa haluaisin ne punaiset (?!?!) versiot näistä Adidaksen Power Perfect 2:sta.

Hupparit olisi todella jees. Luulisi, että mulla olisi monet hupparit, kun elän niissä – mutta kun ei ole. Ja ne muutamat mitkä mulla on, on aina pesussa.

Ja tuo treenitoppi nyt vaan on niin nätti. Ei mulla muuta syytä sen haluamiseen ole..
Ja sitten tietty viimeisenä se tavara jota olen halunnut forever and ever (sitten kesän) sykemittari/kello. Ja juuri tuota Polar M400 ole kuolannut ja melkein ostanut moneen otteeseen.
Mitä sinä toivot joululahjaksi?

2 thoughts on “ihmemaan joulukalenteri – luukku 9: joululahjaideoita (mulle)

  1. Onpa sporttiset lahjatoiveet, mikä ei kyllä yllättänyt yhtään sun kohdalla :D Mä rrrakastan lahjojen antamista ja saamista, mutta ei mulla ole mitään erikoisia toiveita oikeastaan ole, vaan tykkään kaikesta mitä saan! Tai no, ehkä vähän tietenkin tympii ne ainaiset konvehtirasiat, joita tutuntutuilta perinteisesti tulee, mutta kuitenkin.. Poikaystävälle sanoin, että haluaisin sellaisen jalkojen hierontalaitteen, jota myydään ainakin Gigantissa, ihan MAHTAVA, mutta maksaa joku 200 euroa.. En kuulemma (jostain kumman syystä :D) saa :DD

    Tykkää

    • No sanotaanko niin, että laitoin mukaan tuohon vaan ne koolit sporttiset jutut. Sen lisäksi toivoin paistinpannua tai kattilaa, ja lämpöisiä tossuja ja kylpytakin :P

      Mäkin tykkään hirvittävästi kanssa antaa ja saada lahjoja! Ihan parasta! Mikään ei ole parempaa, kun jos on kaupungilla ja löytää jollekkin ihmiselle sopivan lahjan ja sitten nähdä se ilme, kun tää avaa sen lahjan :) Toivon todella hartaasti, etten saa konvehtirasioita. Tai no yhden voin ottaa. Aladdinin! No voi että, eikö poikaystävä nyt ihan oikeasti tajua KUINKA PALJON SITÄ TARVITSET? It’s about life and death! :D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s