ihmemaan joulukalenteri – luukku 18: pecsit, eli lemppariliikkeet rintalihaksille

Olen niin monta luukkua jälkijunassa! Tämä koska perjantai meni siivotessa ja pakatessa ja viikonloppuna olen matkustanut laivalla Suomeen ja ollut sukuloimassa ja nukkunut.. Mutta yritän vähän catch up tässä, ettei mene ihan päin helskuttaa koko joulukalenteri – koska joulu on öh, muutaman päivän päästä! (Missä joulufiilis haloo? Mulla on edelleen käytössä mun kesätakki :D)

Mutta tänään on aiheena pecsit – eli rintalihakset ja mun lempiliike(et). Ja ennen kuin mennään itse liikkeisiin niin olen kuullut, että joidenkin PT:den mielestä naisten ei tarvitse treenata rintalihaksia. Mutta kuitenkin sitten pitäisi treenata selkää? VMP – tottakai pitää, jotta saa symmetrisesti lihaksia ja voimaa koko kehoon – joka vaikuttaa mm ryhtiin.

No niin. Mulla on kaksi lemppariliikettä rintalihaksille, joista yksi on tietenkin vanha kunnollinen penkkipunnerrus – vaikka olen todella heikko siinä, enkä uskalla tehdä sitä, jos treenaan yksin (eli vedän smithissä, harmi vaan että 24/7 (hankin sinne kortin taas..) naisten puolella smithin painoraja on 40 kg, wtf?) ja sitten cable crossover:

Mulla kesti tosin tovi, että uskalsin mennä kaikkien äijien keskelle vetää noita cable crossovereita, haha. Mutta suosittelen! Ihan paras liike!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s