sinkkuelämää: hobittitreffit

Vaikka blogi on aika hiljainen nykyään, se ei todellakaan tarkoita sitä, ettenkö tekisi mitään. Olen ollut jopa muutamalla deitillä! Tosin.. aika katastrofaalisilla tuloksilla, mutta hei, deitti mikä deitti ainakin en ole eristyksissä kämpässäni.

Kävipä niin, että juteltiin noin viikko aika tiiviisti yhden tyypin kanssa ja olin jo suurinpiirtein iloinen siitä, että vihdoinkin olen tavannut jonkun hyvän tyypin, jonka elämäntyyli sopii omaani: aktiivinen, työelämässä ja opiskelee huvin vuoksi, niin ja vielä hyvännäköinen, pitkä ja fiksu, joka sitäpaitsi vielä on lapsirakas.

Jotenkin mielessäni kävi ajatus jossain vaiheessa, että nyt nyt … nyt kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen todellista. Mutta sivuutin ajatuksen aika äkkiä, tää tyyppi oli sitä paitsi todella hauska!

Joten sovittiin opiskelureffit mun luokse, koska mulla oli tärkeä semi ja sillä tentti tulossa. Parit fikabullat ja kannullinen kahvii sen päälle why not? Ihan hyvin voi tavata niinkin..

No, tuli ilta kun piti tavata ja tyyppi soitti, kun ei löytänyt sisäänkäyntiä rappuun.. Selitin, niin hyvin kuin vaan osasin, ja loppujen lopuksi tyyppi löysin oikean rapun.. ja käveli portaita ylös ja sieltä portaita ylös kömpii mua noin about 10 cm lyhempi hobitti.. Joka vielä näytti paaljon vanhemmalta, kuin mitä sanoi olevansa..

awkward4

Joo ei tämä kyllä ole oikea henkilö nyt, missä se pitkä hyvännäköinen tyyppi oikein on, yritin kuunnella, jos joku muu tuli rappuja ylös – but no, hobitti oli ainoa henkilö rappukäytävässä. Tajusin muutaman nanosekunnin jälkeen, että hobitti oli tämä mukamas ”pitkä hyvännäköinen tyyppi” jonka kanssa olin jutellut noin viikon nettideittimaailmassa.

bummed

Jotenkin vaan lysähdin kasaan, etten vaan vaikuttaisi pitkältä.. Tiedättehän, silleen hartiat vähän eteenpäin kumarassa ja ryhti hävisi kokonaan. Ja jos seisoimme, pidin huolen, että nojasin smoothisti jonkun huonekalua vasten, etten vaan olisi liian pitkä. Se oli muuten todella outoa. Tein sen sitäpaitsi ihan automaattisesti..

Koko illan päässäni pyöri vaan ajatus siitä, että SANONKO jotain siitä, että tyyppi oli valehdellut pituutensa noin 20 cm ja käytti noin 10 vuotta vanhoja kuvia itsestään.. vai pitäisinkö mölyt mahassa ja juttelisin ystävällisesti niitä näitä hänen kanssa. No, äiti on kasvattanut mut kunnolliseksi ihmiseksi, jotan en sanonut mitään pahaa ja ilta oli ihan mukava. Vaikka nyt suurimmaksi osaksi istuin koko illan, etten tuntenut itseäni jättiläiseksi.

Needless to say, en sen illan jälkeen ollut yhteydessä tyypin kanssa enää.

Ja nyt ennen kun alatte mollaa mua lyttyyn niin a) mulla ei ole mitään lyhyitä miehiä vastaan, mä en vaan .. voi nähdä itseäni deittailevan 10 cm lyhyempää tyyppiä (en siis itse ole mitenkään äärimmäisen pitkä, pelkästään 169 cm – eli se tyyppi oli todellakin HOBITTI!) b) en pidä siitä, että ihmiset valehtelevat. Niin haloo, luuletko etten olisi huomannut että olet lyhyempi kuin mitä sanoit olevasi ja huomattavasti vanhemman näköinen? Se olisi vähän sama kun mä väittäisin, että mulla olisi supermallin vartalo, kun todellisuudessa muistutan enemmän jotain Brumhildaa Saksasta. c) ei, en suostu deittaamaan mua lyhyempää tyyppiä.

dislike

Ja d) tiedän, olen kauhea ihminen. Pituuden ei pitäisi haitata. Mutta kun se haittaa. Jos on siis lyhyempi, mua ei periaatteessa haittaa, jos on esmes yhtä pitkä (lyhyt?) kuin minä.. Mutta lyhyempi, yhyy.

Miehet hoi, hei ihan oikeasti, tai kuka tahansa joka nyt valehtelee ulkonäöstään – se ei ole okei. Tämä tapahtui toisenkin kerran, tosin silloin kyseinen jäbä kuitenkin tajusi, ettei kannata valehdelle pituuttaan 20 cm, joten hän pysyi vaan noin 7 sentin heitossa. Ja hei, jos nyt kun mietitte siinä, että näkeekö nainen mukamas muutaman sentin pituusheiton – KYLLÄ NÄKEE! Mielummin kannattaa olla rehellinen siitä, miltä näyttää. Olla ylpeä siitä miltä näyttää eikä leikkiä olevansa jotain mitä ei ole.

Piis out.

2 thoughts on “sinkkuelämää: hobittitreffit

  1. EIKÄ! Mä en kyllä hitto sentään ymmärrä tollasta valehtelua!! En tiiä kuvitteleeko nää itseään sanallisssti kaunistelevat tyypit, ettei totuus tuu paljastumaan :D Jos mä olisin menossa treffeille ja olisin etukäteen ilmoittanut olevani vaikkapa kuvankaunis ja mallivartaloinen, niin en mä kyllä kehtaisi varmaan ees lähteä niille treffeille! Tai no, en tosiaan menis juuri senkään vuoksi tollasta edes väittämään, mutta..

    Ihan oikein teit siis kun lemppasit sen jätkän!! Harmi, ettei hän nyt sitten ollutkaan sellainen, mitä antoi ymmärtää :(

    Tykkää

    • Emmäkään oikein ymmärrä mistä on kyse. Kysyin yheltä miespuoliselta kaverilta, että miksi. Ja se vaan heitti, ettei ymmärrä, se ei ainakaan harrasta valehtelua sen pituudesta, mut se onkin pitkä, eli ei ehkä tarvitse?
      Tekis mieli tehdä jonkinlainen tutkimus tästä aiheesta, että miksi kaunistella omaa ulkonäköä, totuus tulee aina esille loppujen lopuksi! Mielenkiintoinen aihe olisi.. harmi etten saa kirjoitaa gradua siitä :D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s