sinkkuelämää: mielensäpahoittajat liikenteessä

Ihan huvin ja urheilun vuoksi (tämä nyt ei yhtään liity urheiluun tosin) hankin tuossa syksyllä sellaisen ihan oikean, kunnon deittiprofiilin erääseen nettideittailusivustoon. Sellaisen tiedättehän, no – haetaan tositarkoitusella tätä ja tota jne.. Paitsi, etten edes etsi tositarkoituksella, vaan homman nimi oli lähinnä saada blogimateriaalia (ei sitten oteta puheeksi kuinka poissaoleva olen ollut blogista..) ja mistä tietää, ehkä mulla kävisi kerrankin flaksi ja löytäisin unelmien prinssini.. avoimin mielin, jep jep.

(Tässä kohtaa jotkut teistä aavistaa jo kyynisyyteni, eikö vain.. unelmien prinssi.. just joo.. haha.)

Eli kirjoitin pienen, vähän sellaisen ei-niin-totisen esittelyn itsestäni, ja ihan ranskalaisin viivoin – laitoin muutamat fun factit itsestäni siihen – no tiedättehän mun tyyliin, vähän pilkettä silmäkulmassa, vähän sarkasmia, vähän liioittelua:

– Olen tod. näk. vahvempi kuin sinä.
– Batman on kool, onhan sulla batmobile.
– Osaan quotata melkein koko Ace Ventura: Luonto kutsuu ja Dude, Where’s My Car-leffat.
– Yksi elämäntavoitteista on oppita Thriller-tanssi.
– Olen hauskin tuntemani ihminen, evör.

fabulous

Ja niin edelleen. Ja tietenkin kirjoitin myös mitä etsin:

– Huumorintajuista tyyppiä, joka osaa nauraa itselleen eikä ota elämää niin tosissaan (mutta osaa myös olla totinen, jos tilanne sitä vaatii.)
– Treenaat – will you be my swolemate?
– Vaikka isot haukkarit on kuninkaalliset, on aika sexyä olla vähän fiksuKIN (ei siis jompikumpi..)
– Et asu maalla, etkä mieluiten omakotitalossa.
– Ei profiilikuvaa = ei vastausta, vaikka olisit kuinka ihana.

awkward winkEnpäs muuten tiennyt minkä paskamyrskyn aiheutin tuolla profiilitekstilläni. Suurin osa, tottakai, ovat vaan kirjoittaneet että olipas kivaa kerrankin lukea kiva profiiliteksti, ja että olen raikas tuuli tylsien profiilitekstien seassa (kiitos, I know – jos jotain osaan, se on kirjoittaa..)

Mutta sitten on ne mielensäpahoittelijat, kas tässä muutamat otteet viesteistä joita olen saannut:

”Anteeksi nyt vaan, mutta et kyllä todellakaan vaikuta yhtään hauskalta, vaan pikemminkin aika mainstreamilta ja traagiselta. Suosittelen, että kulkisit omaa tietäsi ja live a little..” (Uuh, kiitos Gandalf elämänohjeista. Alanpas heti elämään vähän, mistä voin muuten ostaa tällaisen elämän, jota niin suosittelet?)

OohBurn
”Taidat itse olla aika pelle, vaikka kirjoititkin että pelkäät pellejä.. ” (Mutta hauska sellainen ;))

BURN”Älä vaan vahingossakaan vastaa, asun talossa ja tietenkin maalla, etkä taatusti ole mua vahvempi.. ” (Eh okei, no hätä! Ei käynyt edes mielessäkään, koska : ei profiilikuvaa = ei vastausta.)

rollingeyes
”Ootpas nihkee, kun sulla on tuo ikäraja noin alhainen…” (Sanoo tyyliin Pekka, 61 mun ikähaitariin joka on 29-39.. mulla hei ei ole mitään daddy issueseja..)

daem

”Mitä vikaa maaseudussa on?” (Tyypillä ei ole profiilikuvaa, joten, kuten sanoin, ei saa vastausta.. pari minuuttia sen jälkeen) ”No oli sitten ihan vitun vaikeeta vastata yksinkertaiseen kysymykseen..”

bored
”Vahvat naiset ovat ällöttäviä, menisit lenkille vähän useammin, jätä se sali väliin ja voisit muuten jakaa sitä ruokaasi (kirjoitin: Mary doesn’t share food..) niin laihtuisit ja varmasti löytäisit miehen heti.”

omnomnomnom

(Kiitos palautteesta, mutta mä viihdyin ihan hyvin tällaisena kun olen, ja sun kuvasta päätellen voisit itse mennä lenkille..)

”Elämässä on hei muutakin kuin pelkkä sali ja fitness, syö vähän suklaata niin tulet onnellisemmaksi!” (Enpäs muuten tainnut väittääkään, että elämän tarkoitus on sali ja fitness, vai?)

bored3

Ja tätä vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.. Joka päivä – ja nyt tässä on mennyt jo puolisen vuotta, olen saanut lukea näitä viestejä. Joka. Ikinen. Päivä (tai ainakin kun jaksan logata sisään..) MIKSI? Mikä ilmiö tämä oikein on?

Mulla on muutama teoria siitä, miksi tällaisia reaktioita tulee:

– Huono itsetunto ja liian monet rukkaset. Hei, kaikki me ollaan joskus saatu rukkaset, mutta se ei kuitenkaan anna sinulle oikeuksia käyttäytyä mullkumaisesti ventovierasta kohtaan. Evör. Älä purkaa paskaa oloasi ventovieraaseen.

– Listani, siitä mitä haen miehessä, poissulki sinut (esmes et treenaa tai oot tyhmä kuin saapas, tai molemmat) – ja kun se lasketaan tuon edellisen teorian kanssa – salevarma mielensäpahoittelija. Tämä koskee varmasti myös tätä kommentoijaa. Ja blogissa riehuvaa trollia, joka pahoitti mielensä siitä, ettei tykkää mun blogista...

– Naisella ei näköjään saa olla itsevarmuutta, pakko tuoda se maanpinnalle takaisin ja näyttää mikä naisen paikka on yhteiskunnassa. Ja hei, haukutaan tätä muijaa läskiksi , niin ei varmasti koskaan enää auo päätänsä.. (Yeah, 50-luku soitti ja tahtoo mielipiteensä takaisin. Minä tiedän mitä haluan, piste. Ja kun minä olen päättänyt mitä minä haluan minun elämältänisinä säälittävä paskiainen et voi tehdä asialle mitään.)

– Kyseessä on vaan pelkkä mulkku. Eikä niille voi oikeastaan tehdä mitään.

dealwithitOnko kukaan muu törmännyt tällaiseen ilmiöön? Tapahtuuko tällaista vaan Ruotsissa? Vai onko tämä nyt vaan tätä mun tyypillistä epäonnea elämässä? :D Mielipiteitä? Ajatuksia? Kommenttiloota on tuossa alempana!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s