sinkkuelämää: mitä naisen päässä liikkuu, kun ihastus ei vastaa tekstariin

Moikka mussukat. Olen elossa, no hätä.

Olen jo tovin ollut takaisin Örppöössä ja suurimmaksi osaksi ollut töissä. Töitä vain, ei hupia lain, se Marya kismittää ain. Niinhän se menee. Olin koko viikonlopunkin töissä, uuden nuoremman kolleegan kanssa. Olisi muuten ollut ihan leppoisa työviikko, mutta sain kuunnella hänen rakkausongelmistaan kooooko viikonlopun. Tai rakkausongelmia, jos rehellinen olen niin kyse oli lähinnä psykopaattisesta stalkkauksesta. Siis tämä likka siis stalkkasi ja catfishasi yhtä hänen nettideittiään – jonka hän oli tuntenut viikon. VIIKON! Niinkun halloo, tuskin olette hei ihan nyt vielä menossa naimisiin näin viikon jälkeen. Tosin kun sanoin, nuorempi, en tarkoita siis parikymppistä likkaa, vaan pikemminkin melkein kolmekymppistä. Huh. Tuli kyllä lievästi sanottunua – normaali, psykkisesti tasapainoinen olo :’D

Kolleegasta tulikin mieleen seuraava teksti, jonka copypasteasin ja käänsin suomeksi. Lähdettä en tosin muista – eli mitä meidän naisten päässä oikein liikkuu kun ihastus ei vastaa testariin. Tätä sain siis kuulla kolleegalta kolmen minuutin välein :’)

1. Okei, miksi se välttelee mua?

2.  Äh, ehkä se ei oo vielä nähnyt mun viestiä..

3.  Oikeasti, nyt on mennyt jo VIISI MINUUTTIA.. mitä ihmettä se oikein tekee?

4. Hmm.. ehkä se on kaverin kanssa jossain.. kyllä se sitten vastaa..

im cool5. 15 minuuttia, eikä mitään vastausta vieläkään? En IKINÄ enää puhu sen kaa..

6. Se ei tykkää musta.. miksi se ei tykkää musta?

7. Mä oon siis NIIN liian hyvännäköinen sille kuitenkin!! Kuka se edes luulee olevansa? Hä?

8. Haha hitto mikä luuseri.. Se leikkii vaikeeta. Haha.

9. Vihaan pelata jotain tyhmää peliä, mutta jos se nyt haluaa tätä niin OKEI! Fine! GAME ON BITCH!

10. Siis mehän ollaan juteltu niin paljon viime aikoina.. En ihan oikeasti ymmärrä..

orättvist11. OKEI, SE TYKKÄS JUST JONKUN KUVASTA INSTAGRAMISSA SILLÄ ON PUHELIN KÄDESSÄ MUTTA TARKOITUKSELLA EI HELVETTI VASTAAA, SIKA!!!!!

12. Toisaalta. En kyllä periaatteessa kysynyt mitään tekstarissa.. Pitäisikö kirjoittaa uudestaan ja kysyä siltä jotain? Mitä vois kysyä?

13. Damnation, se on varmasti viidenkymmenenkolmen kauniin muijan kanssa nyt  jossain bilettämässä, naureskelee ja nauttii elämästään..

14.  Nyt on kyllä pakko tehdä jotain, en voi istua vain tässä ja tuijottaa puhelinta koko ajan. Kamoon, säälittävää.

never had15. Ei se musta tykkää.

16. Miksi kukaan ei koskan rakastu muh-huhuhuuuuun??!?!?!??!?! MIKSI, MIKSIIII?

17. Mä olin liian päällekäyvä.. helvetti. Olisi pitänyt ottaa vähän iisisti.

18.  Vai oliko se toistepäin? Ehkä en näyttänyt kiinnostustani riittävän selvästi.. Oikeasti, ei saa olla liian etäinenkään.

19. Ei. Nyt mä aion ottaa sairaan hyvän selfien itsestäni, ja laitan sen Instaa/Faceen/jonnekkin, että se näkee sen ja sitten se katuu (HAHAHA)

20. Sika.

punch21.  Siis.. Kenen kanssa se oikein on?

22. Varmasti sen muijan kaa, jonka se lisäsi kaveriksi Feissariin viime viikonloppuna.

23. Se joka ei ollut minkäännäköinen?!?!

24. Ok, ehkä se olikin kaunis.. mutta mä oon kyllä kauniimpi.. vai?

25. Ehkä pitäisi pitäisi mennä sinne bileisiin tänään, ne bileet johon se on attendannut Feissarissa.. satun vaan niinkuin paikalle ja olen tietenkin flawlessin näköinen. Tietenkin.

crazy bitch

26. Ok.. Olen sekoamassa..

27. Luulinko mä ihan oikeasti, että meillä oli joku juttu meneillään?

28. JAHAAA, nyt se on online Feissarissa.. MITEN vaikeaa voi olla vastaa YHTEEN viestiin?

28. Siis voi vittu. Miehet voi painua helvettiin. Ei koskaan enää miehiä.

29. HAHAHAHAH YESSS! Nyt se vastasi <3

Jokainen meistä tunnista itsensä ehkä ainakin jossain määrin..

Se tältä kertaa, mukavaa viikon alkua. Ei anneta maanantain lannistaa meitä. Pus, xoxo.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s