sinkkuelämää: kun paras ystäväni kertoi menevänsä naimisiin..

Ensimmäinen reaktio oli..

ariel_meh

Et tu Brute? Tämä on jo ööh neljäs ”mennään naimisiin woop woop” -ilmoitus jonka olen nyt parin kuukauden aikana kuullut.. ja juuri kuluneen viikon aikana olen seurannut kahden kaverin häitä feissarista (mitvit.. yhtäkkiä KAIKKI JOTKA TUNNEN menevät naimisiin ja hankkivat muksuja.)

sadEn ole yhtään katkera en (ehkä joo). Iski aivan vallaton yksinäisyyden tunne. Ystäväni on parisen viikkoa yrittänyt löytää ”hyvän hetken” kertoa mulle suru-uutiset (ollaan aina laskettu nämä kihlaus-, hää- ja vauvauutiset about samaan kategoriaan, kun kuolinilmoitukset..) koska tiesi, että vaivun jonkinlaiseen itsesääliin.

Haluaisin sanoa, että reaktioni olisi ollut IIIK-OMGOMGOMGIHANAA!! Mutta tällä hetkellä fiilis on more or aika meh.

diealone Sitten mulle iski vielä paniikki siitäkin, että tulen olemaan ainoa sinkku häissä (ne on siis vuoden päästä.. which makes me even more pathetic..) ja mietin jo, kuinka mahdollisesti voisin päästä pälkähästä ja skipata häät.

meh3

Ja siis tiedän että olen sinkku vielä silloinkin, koska hei – ollaan nyt kuitenkin rehellisiä – miracles don’t happen, me puhutaan nyt musta.

LifeGoalsAntakaa mun nyt vaan rypeä muutama päivä itsesäälissä ja sitä, että menetän mun parhaimman ystäväni väärälle teamille (naimisissa oleville). Kyllä tämä tästä vielä ylöspäin menee, mitä nyt työt loppuu kohta, lopputyö ahistaa, mulla on flunssa ja mulla ei ole MITÄÄN hajua, mitä ensi viikolla tapahtuu mun elämässä. NIin ja kaadoin mun herat tänään päälleni ja lattialle, sekä sain kiehuvaa puuroa silmääni.

Mut hei, löysin hianot Nike AirMaxit alesta, joten I got that goin for me, which is nice.

4 thoughts on “sinkkuelämää: kun paras ystäväni kertoi menevänsä naimisiin..

  1. Mulle iski ”flunssa ja kova kuume” just ennen yksiä häitä ja ”kyllä mua niin harmitti, kun olin niin odottanut niitä juhlia…” Silleen voi käydä, ihan kenelle vaan.

    Tykkää

  2. Voi että, tiedän tunteen! Kaikki ympärillä vakiintuu, hankkii omakotitaloja, lapsia ja aviomiehiä ja mitä mä teen…. En edes tiedä missä haluaisin asua :D On tää vaikeeeeeeta!

    Tykkää

    • NIINPÄ! Todellakin! Muutanko Helsinkiin takaisin? Vai ostanko pelkän menolipun jonnekkin Balille? Entäs Göteborg? Vai jos muuttaisikin Toscaanaan. Ja pahin on se: MITÄ MÄ SYÖN ILLALLISEKSI?

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s